چگونه می توان ورزش را بدون کابل در عرض چند دقیقه پخش کرد

عکس پروفایل نویسنده

@ابلهجولیا میلر

دوچرخه سواری را در 33 سالگی آموخت.

افراد بیشتری نسبت به گذشته کابل را قطع می کنند و فقط به جریان می روند تا برنامه مورد نظر خود را بدست آورند. با این حال ، یک گروه بخصوص وجود دارد که در قطع بند نافذ بوده است: طرفداران ورزش. بزرگترین دلیل این است که آنها مطمئن نیستند که آیا قادر به تماشای بازی های مورد علاقه خود یا تیم های خود بدون کابل هستند.

خبر خوب این است که جریان های ورزشی در طول سال ها به طور قابل توجهی پیشرفت کرده اند تا جایی که اکنون اغلب گزینه های مختلفی برای پخش مستقیم مسابقات ورزشی دارید. انتخاب سرویس پخش جریانی مناسب اولین قدم برای اطمینان از اینکه می توانید بازی های مورد نظر خود را تماشا کنید ، و در اینجا برخی از حقایق دیگر راجع به ورزشهای جریانی به طور کلی آورده شده است.

کدام کانالهای ورزشی کابلی برای پخش در دسترس هستند؟

محبوب ترین کانال های ورزشی ملی روی کابل شامل ESPN ، ESPN2 ، TBS ، TNT ، Fox Sports 1 ، Fox Sports 2 و NBC Sports Network است. سرویس های پخش جریانی AT&T Now ، Hulu Live TV و YouTube TV شامل همه این کانال ها با بسته های خود هستند. اگر مشترک بسته نارنجی + آبی باشید ، می توانید با تلویزیون Sling به هر یک از کانال ها دسترسی پیدا کنید.

تلویزیون Sling همچنین درصورتی که فقط به کانالی مانند Fox Sports 2 احتیاج دارید اما به همه کانال های دیگر که با Orange + Blue ارائه می شوند ، نیازی به ارتقا package بسته کانال ندارید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور