چگونه می توان نمونه کارهای آزمایشی را در GitHub Platform ایجاد کرد: نکات اساسی

عکس پروفایل Rick Spencer Hacker Noon

@راکپنسرریک اسپنسر

Rick VP سیستم عامل در InfluxData است.

آزمایش کنندگان نرم افزار جاده ای متنوع را طی می کنند: برخی عاشق نوشتن کد و خودکار کردن کارهای آزمایشی خسته کننده هستند ، در حالی که دیگران از کشف استراتژیک نرم افزار برای یافتن پیچیده ترین اشکالات لذت می برند و کارهایی را انجام می دهند که “هیچ کاربری هرگز امتحان نمی کند”. بسیاری از تعادل هر دو لذت می برند. تقریباً تمام آزمایشکنندگان نرم افزار که می دانم در یک زمینه رنج می برند: مجموعه ای زنده از کار که آنها قادر به ارائه و گفتگو با مدیران استخدام هستند.

توسعه دهندگان برای ایجاد نمونه کارها در اکوسیستم github دید بسیار بیشتری دارند: کار آنها تعامل مکرر با سیستم عامل را ضروری می کند و توسعه دهندگان در مورد نشان دادن مهارت های خود در محیط github ، گزینه های آشکارتری دارند. بسیاری از آگهی های استخدام برای توسعه دهندگان نرم افزار و آزمایش کنندگان نرم افزار از متقاضیان درخواست می کنند تا نام کاربری github خود را به اشتراک بگذارند تا مدیران استخدام بتوانند نمونه کارها آنها را بررسی کنند. از آزمایش کنندگان نرم افزار این اطلاعات خواسته می شود ، اما در بهترین حالت مسیر پیش رو (چه چیزی باید گنجانده شود؟ چه چیزهایی مهم است؟ حتی از کجا شروع می کنم؟) دلهره آور است.

می دانم ، چون من یکی از آن آزمایش کنندگان بودم. من ، بیشتر از طرف توسعه دهندگان ، شنیده ام که “به دنبال یک پروژه بگردم و راهی برای کمک به آن پیدا کنم”. هنگامی که من یک تست کننده نرم افزار بودم ، نمی توانستم به راحتی تعیین کنم چه مشارکتی خواهد بود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور