چگونه می توان موفقیت یک بازی Hyper-Casual را پیش از انتشار عمومی پیش بینی کرد

عکس پروفایل Playducky Hacker Noon

@بازیPlayducky

Playducky.com – سریعترین ناشر بیش از حد گاه به گاه

وقتی توسعه دهندگان روی یک بازی کار می کنند ، باید اعتبار ایده های خود را بسنجند. معمولاً ناشران بازی های بسیار گاه به گاه حتی قبل از اینکه سازندگان بازی واقعی را شروع کنند ، معیارهای محصول را آزمایش می کنند. مهمترین کار این است که بفهمید کاربران بازی را نصب می کنند یا نه و این کار را تقریباً رایگان انجام می دهیم.

برای شروع ، تنها چیزی که شما نیاز دارید یک ایده بازی و یک فیلم شبیه سازی شده از گیم پلی آینده آن است. به محض اینکه سازنده ویدیو را ارائه می دهد ، ناشران از آن برای اجرای تبلیغات و آزمایش گرانی برای جذب کاربران به بازی استفاده می کنند.

برای ارزیابی تقاضا ، ناشران از معیارهای مختلفی مانند CTR ، CPM ، CPC و اصلی ترین معروف به CPI استفاده می کنند. این اصطلاحات در نگاه اول گیج کننده به نظر می رسند ، اما درک همه آنها کاملاً ساده است.

فرآیند استاندارد جذب کاربر شامل سه مرحله است:

  1. کاربر یک تبلیغ را می بیند. این عمل برداشت است.
  2. کاربر با کلیک بر روی تبلیغات به صفحه فروشگاه برنامه برای بارگیری برنامه بروید.
  3. کاربر برنامه را نصب می کند.

کیفیت هر مرحله را می توان با معیارهای زیر ارزیابی کرد.

CTR: نرخ کلیک

همه کاربرانی که تبلیغاتی را مشاهده می کنند روی آن کلیک نمی کنند. اما کسانی که این کار را می کنند بیشتر مورد توجه ناشران است. درصد کاربرانی که روی … کلیک کرده اند

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور