چگونه می توان صدها ساعت را در خطایابی Lambda صرفه جویی کرد

عکس پروفایل نویسنده

@taavi-rehemagiTaavi Rehemägi

مدیر عامل شرکت Dashbird. 13 سال تجربه به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار و 5 سال ساخت برنامه های بدون سرور.

اگرچه AWS Lambda از نظر زیرساخت یک نعمت است ، اما در حالی که از آن استفاده می کنیم ، هنوز هم باید با کمترین خواسته قسمت توسعه نرم افزار روبرو شویم: رفع اشکال. برای رفع مشکلات ، باید بدانیم که چه عواملی باعث بروز آنها شده است. در AWS لامبدا می تواند یک نفرین باشد. اما ما یک راه حل داریم که می تواند ده ها ساعت در وقت شما صرفه جویی کند.

AWS Lambda و CloudWatch Logs Anatomy

AWS Lambda اساساً یک سرویس کانتینر مدیریت شده است. همه در پس زمینه کار می کنند – نیازی به پیکربندی یا مدیریت کانتینرها یا حتی زیرساخت های موجود در پشت آنها نیست. اما در حقیقت ، تعداد بیشماری میکرو کانتینر وجود دارد که در بالای سرورهای سنتی کار می کنند.

هر زمان کسی یک تابع Lambda را درخواست کند ، AWS از یک میکرو کانتینر برای اجرای کد ما استفاده می کند ، پاسخ را دریافت کرده و آن را برای درخواست کننده ارسال می کند. در طی این فرآیند ، برنامه ما – یا هر کتابخانه شخص ثالثی که ما از آن استفاده می کنیم – می تواند از پیام های اطلاعاتی گرفته تا هشدارهای استهلاک گرفته تا خطاهای و استثناهای ردیابی پشته ها را ثبت کند. این همه سیاههها کجا می روند؟

تا زمان راه اندازی Lambda ، AWS قبلاً یک سرویس ورود به سیستم داشت که ما آن را CloudWatch می شناسیم. کاری که آنها کردند این است که همه اینها را لوله کنند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور