چگونه می توان زمان تأخیر را برای جریانهای توده ای به کمتر از 1 ثانیه کاهش داد

عکس پروفایل Fora Soft Hacker Noon

@forasoftFora Soft

از سال 2005 پیشگامان تولید نرم افزار ویدئویی. 90 گیک # eager2develop

آیا می توان در یک پخش ویدئویی به تأخیر کمتر از یک ثانیه رسید؟ اگر جریان به هزار نفر برود چه می شود؟ آره. چطور؟ بیایید با استفاده از پروژه WorldCast Live به عنوان مثال پاسخ دهیم. ما این کار را با استفاده از WebRTC انجام دادیم. WCL کنسرت های HD را برای مخاطبان صدها و هزاران نفر پخش می کند.

چرا تأخیر پخش را کاهش می دهم؟

تأخیر کمتر از یک ثانیه در یک کنفرانس ویدیویی طبیعی است ، در غیر این صورت صحبت تقریباً غیرممکن است. برای پخش یک طرفه ، تأخیر 2 یا حتی 20 ثانیه ای خوب است. به عنوان مثال ، تأخیر تلویزیون حدود 6 ثانیه است. با این حال ، مواردی وجود دارد که سعی می کنید آن را به 1 ثانیه کاهش دهید.

رویداد های ورزشی

بسیار بعید است که کاربر خوشحال شود وقتی همسایگانش فریاد بزنند ، GOAL! ، و او هنوز هم توپ را در وسط زمین ببیند. اگر کاربر در شرط بندی زنده نیز باشد ، چه می شود؟

مصاحبه ها

به لطف بیماری همه گیر ، نه تنها گفتگو با دوستان به صورت آنلاین ، بلکه مصاحبه با افراد مشهور نیز جابجا شده است. تأخیر مصاحبه کننده را بردارید ، به تأخیر مصاحبه شونده اضافه کنید و زمان صرف شده را در حالی که همه به دست کاربر می رسد اضافه کنید. هرچه بیشتر شوید ، تجربه برای همه طرفها بدتر است.

کنسرت

پخش کننده WCL در سایت های مختلفی تعبیه شده است. کنسرت ها به صورت آنلاین برای همه پخش می شوند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور