چگونه می توان خود را به رمزگذاری یاد داد؟ کمتر بخواب ، بیشتر بیاموز

عکس پروفایل نویسنده

@ایگیایگناتیوس سانی

مربی در Microverse

چگونه بیشتر یاد بگیریم و کمتر بخوابیم.

صبر کنید ، من می دانم که شما در مورد این پست فریاد می زنید ، من عاشق خواب ایگی هستم ، خوابیدن بیشتر سالم است ، شما می گویید. حق با شما خواهد بود ، اما آنچه پس از آن خواب وقت خود را صرف آن کرده اید بسیار مهم است. حقیقت این است که شما هرگز با صرف وقت بیشتر روی خواب به چیز بزرگی نخواهید رسید.

در مکالمه با یکی از دوستان در حالی که اوقات خوبی داشتیم ، این س cameال پیش آمد که شما چند بار مطالعه می کنید و او مدتی مکث کرد و بعد از آن گفت که حداقل 10 – 12 ساعت روزانه به عنوان یک توسعه دهنده ارشد که فقط تازه آمدن است اما می دانم که او به عنوان سالمند 6 ساعت کمتر روزانه صرف مطالعه می کند.

سعی می کنم از این گفتگو با دوستم بیرون بیایم. به عنوان کسی که تازه کار خود را شروع کرده است ، باید بیشتر وقت خود را برای حرفه خود بگذارید ، توجه داشته باشید – این مدت طولانی نخواهد بود ، فقط قوام شما را به دنبال این فداکاری ادامه می دهد.

من می دانم که شما می توانید فقط کسی باشید که مشتاقانه منتظر تغییر شغل خود است و مدیریت این کار با یکدیگر بسیار خسته کننده است ، حداقل شما هنوز هم کار می کنید و بخشی از وقت شما هنوز به شرکت فعلی شما اختصاص می یابد.

در پایان این پست ، من چند نکته عالی در مورد نحوه مدیریت خواب در این شرایط ارائه می دهم.

اهمیت هزینه بیشتر چیست …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور