چگونه می توان بدون ارتکاب جرمی با پیام بازاریابی خود به Bullseye ضربه زد

عکس پروفایل نویسنده

@استیوکهلراستیو کهلر

بارگیری تخلیه های مغزی قبل از حذف برای کلاس 2 ، یک دانش آموز چهارم یک نبوغ است.

اگر سرقت اشتباه نبود ، به زندگی دزدی روی می آوردید؟ اگر چیزی می خواستید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را بردارید. بدون عواقب و مجازات. البته در زندگی واقعی اینگونه نیست. نکته جالب این است که ، در ورزش ، این اتفاق به طور مکرر اتفاق می افتد. توپ ها دزدیده می شوند. پایه ها دزدیده می شوند. تیم ها بازی های تیم های دیگر را می دزدند. بازیکنان سیگنال های بازیکنان دیگر را می دزدند. و بندرت کسی به دلیل چنین اقداماتی مجازات می شود.

اما گاهی اوقات ، سرقت بیش از حد فراتر می رود. تیم بیس بال 2017 هیوستون آستروس نمونه بارز آن است. آنها مورد تحقیق و گناه قرار گرفتند که از فناوری برای سرقت علائم مخالفان خود استفاده می کنند. مجازات آستروس قابل توجه بود – میلیون ها دلار جریمه ، مدیران به حالت تعلیق در آمدند ، و انتخاب پیش نویس ها ضبط شد. پس چرا تیمی می دانست که این کار اشتباه است این کار را می کند؟ مطمئناً آستروس ها می دانستند که اگر گرفتار شوند عواقبی به دنبال خواهد داشت. خیلی ساده – پاداش بیش از خطر. آستروها معتقد بودند که آنها به یک مزیت احتیاج دارند و می توانند با دانستن اینکه حریف قصد دارد دقیقاً چه کاری انجام دهد ، این امتیاز را کسب کنند.

خوشبختانه ما می توانیم مخاطبان بازاریابی خود را به خوبی بشناسیم بدون اینکه نیازی به انجام اقدامات غیرقانونی داشته باشیم. وجود دارد…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور