چگونه می توان با آزمایش R&D آماده آینده شد

هر پروژه تحقیق و توسعه یک فرایند تکراری است که در آن فرضیه های اولیه را داریم و شروع به ساختن اجزای نرم افزاری می کنیم تا آنها را تأیید کنیم یا برای تصمیم گیری آگاهانه درس آموخته ایم. پروژه های تحقیق و توسعه چرخه ای هستند ، زیرا ما باید چندین بار مفروضات را مرور کنیم ، محوری کنیم ، بهبود دهیم ، تصحیح کنیم – معمولاً قبل از به دست آوردن نتیجه واقعی ، چند تکرار طول می کشد.

تصویر
عکس پروفایل ویک بوگدانوف هکر ظهر

ویک بوگدانوف

قصه گو تکنولوژی

سال گذشته ، مقاله ای برای HackerNoon در مورد تحقیق و توسعه از راه دور و اینکه چگونه می تواند به مشاغل کمک کند تا سرعت خود را به سمت نوآوری افزایش دهند ، نوشتم. امسال ، من دوباره به این موضوع پرداختم و با برخی آمارها و حقایق حیرت انگیز در مورد بازار تحقیق و توسعه جهانی روبرو شدم ، که به من انگیزه داد تا بیشتر تحقیق کنم:

  • چه نوع شرکت هایی برای سرمایه گذاری و بهره مندی از تحقیق و توسعه بهتر هستند ،
  • چه نوع پروژه ها و راه حل هایی برای تحقیق و توسعه مناسب است و
  • چگونه تحقیق و توسعه می تواند به تحولات صنعت 4.0 کمک کند ، تکامل فناوری های نوظهور را افزایش دهد و شرکت ها و SMB های بیشتری را قادر سازد تا از فناوری ، نوآورانه و آماده آینده برخوردار شوند.

برای پاسخ به این س questionsالات و درک بهتر تفاوت پروژه های تحقیق و توسعه با پروژه های اصلی مهندسی نرم افزار ، با بوگدان پوپسکو ، مدیر فنی بخش R&D Embedded Division در Rinf.tech ، یک شرکت راه حل های فناوری رومانیایی صحبت کردم.

تصویر

بوگدان بیش از ده …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور