چگونه می توان از “SEO SEO” پیوندها به صفحات انتشارات مطبوعات قدیمی بهره مند شد؟

شخصی که این س askingال را مطرح می کند اظهار داشت که آنها تعداد زیادی بیانیه مطبوعاتی دارند که لینک های ورودی از سایت های دارای مقامات بالا ، احتمالاً از سایتهایی مانند سایت های خبری و سایت های دیگر که ممکن است برای طاقچه مهم باشد ، جمع شده است.

این س onال مربوط به چگونگی سازماندهی مجدد سایت است تا کل بخش انتشار مطبوعات از Google مسدود شود اما به روشی که سایت همچنان می تواند از پیوندهای ورودی از “اقتدار عالی” سایت های.

“… ما سایتی داریم که تعداد زیادی صفحه انتشار مطبوعات دارد.

اینها کاملاً قدیمی هستند … آنها مقدار زیادی بک لینک جمع کرده اند اما هیچ ترافیکی ندارند.

اما آنها حوزه های معتبری کاملاً عالی هستند که به آنها اشاره می کنند. “

سوال ادامه داشت:

“من فکر می کردم … ما می توانیم آن را به یک بایگانی منتقل کنیم. اما من هنوز هم می خواهم از قدرت SEO که این صفحات در طول زمان ایجاد کرده اند بهره مند شوم.

آیا راهی برای انجام این کار هوشمندانه وجود دارد – انتقال آنها … به بایگانی … اما هنوز هم … از قدرت SEO که این صفحات به مرور زمان ایجاد کرده اند بهره مند شوید؟ “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در این س lotال چیزهای زیادی برای باز کردن بسته شده است ، به ویژه بخشی در مورد تجمع پیوندها به بخشی از سایت و “قدرت جستجوگرها” که این صفحات باید در اطراف گسترش یابد.

بسیاری از تئوریهای SEO در مورد پیوندها وجود دارد زیرا نحوه استفاده Google از آنها مشخص نیست.

کلمه “مات” به معنای چیزی است که شفاف نیست و دیدن چیزی را به وضوح مشاهده می کند.

Google نه تنها در مورد نحوه استفاده از پیوندها مات نیست ، بلکه نحوه استفاده از پیوندها نیز مانند بقیه الگوریتم های آنها در حال تکامل است. این امر بیشتر ایده پردازی در مورد چگونگی کارکرد پیوندها را پیچیده تر می کند.

گوگلداران در مورد برخی از این ایده ها اظهاراتی کرده اند ، مانند مفهوم پیوندهایی که به اصطلاح اختیارات را به کل دامنه ها اعطا می کنند (جان مولر از گوگل تأیید می کند که Google از متریک یا سیگنال اقتدار دامنه در Google استفاده نمی کند).

بنابراین گاهی اوقات بهتر است در مورد پیوندها ذهن آزاد داشته باشید تا بتوانید اطلاعاتی را دریافت کنید که ممکن است با آنچه که به طور معمول پذیرفته شده درست است مخالف باشد ، خصوصاً اگر اظهارات متعددی از طرف گوگل وجود دارد که با این عقاید مخالف است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

جان مولر مکث کرد و قبل از پاسخ دادن به س questionال در مورد بهترین راه برای بهره مندی از “قدرت SEO” پیوندهای قدیمی ، فکر کرد.

عکس صفحه ای از پاسخ جان مولر گوگل در مورد سئو قدرت پیوندها

سپس گفت:

“منظور من این است که شما فقط می توانید آنها را به قسمت دیگری از سایت خود هدایت کنید.

اگر برای این نوع مطالب قدیمی بخش بایگانی دارید که بسیار معمول است ،… انتقال محتوا به آنجا و هدایت URL ها به آنجا ، در اصل به ما می گوید پیوندها را به آنجا منتقل کنیم. “

شخصی که س askingال می کند گفت که برخی از مطالب به دلایل قانونی لازم است در آنجا باشد و Google مجبور نیست دائماً به آن صفحات وب دسترسی پیدا کند.

وی گفت که در حال بررسی این است که پوشه حاوی صفحات وب را مجاز نگذارد.

عدم اجازه به معنای جلوگیری از خزیدن موتورهای جستجو برای استفاده از صفحات خاص با استفاده از پروتکل Robots.txt است که موتورهای جستجو موظف به اطاعت از آن هستند.

Robots.txt راهی است که در میان چندین مورد به موتورهای جستجو می گوید که از چه صفحاتی خزنده نشوند.

سوال پیگیری وی این بود:

“آیا این به این معنی است که از آن نقطه به بعد SEO Power ساخته شده نادیده گرفته خواهد شد؟”

مولر از گوگل چشمان خود را بست و سر خود را به سمت بالا متمایل کرد ، قبل از پاسخ دادن به این سوال لحظه ای مکث کرد.

جان مولر قبل از پاسخ دادن به س aboutال درباره SEO Power of Links مکث کرد

عکس صفحه ای از پاسخ جان مولر گوگل در مورد سئو قدرت پیوندها

جان گفت:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“بنابراین اگر تشخیص دهیم که ارتباط آنها برای سایت شما کمتر است ، در حال حاضر به طور خودکار کمتر می خزیم.

نه در موردی که شما باید آن را کاملاً مسدود کنید.

اگر بخواهید با robots.txt آن را کاملاً مسدود کنید ، نمی دانستیم چه چیزی در آن صفحات وجود دارد.

اساساً ، وقتی تعداد زیادی پیوند خارجی وجود دارد که به صفحه ای اشاره دارند که توسط robots.txt مسدود شده است ، پس بعضی اوقات ما هنوز می توانیم آن صفحه را در نتایج جستجو نشان دهیم اما آن را با عنوان بر اساس پیوندها و متن نشان خواهیم داد که می گوید ، اوه ، ما نمی دانیم که اینجا واقعاً چیست.

و اگر آن صفحه ای که به آن پیوند داده می شود چیزی است که فقط به محتوای بیشتری در وب سایت شما اشاره دارد ، ما نمی دانیم.

بنابراین نمی توانیم ، به نوعی ، آن پیوندها را به طور غیرمستقیم به محتوای اصلی شما منتقل کنیم.

این چیزی است که اگر می بینید این صفحات به اندازه کافی مهم هستند که افراد به آنها پیوند می دهند ، بنابراین سعی می کنم از مسدود شدن آنها توسط robots.txt جلوگیری کنم.
مورد دیگری که باید به خاطر بسپارید نیز این است که این نوع صفحات اعلامیه مطبوعاتی ، چیزهایی که با گذشت زمان جمع می شوند ، معمولاً نوع پیوندهایی که آنها جذب می کنند ، نوع بسیار محدودی از زمان است که در آن سایت جدیدی پیوند می دهد به آن یک بار

و سپس وقتی به تعداد پیوندها نگاه می کنید ، ممکن است به نظر برسد که تعداد زیادی پیوند در اینجا وجود دارد. اما اینها واقعاً مقالات خبری قدیمی هستند که اساساً در بایگانی آن سایتهای خبری وجود دارد.

همچنین نوعی نشانه است ، خوب ، آنها پیوندهایی دارند اما این پیوندها بسیار مفید نیستند زیرا در این بین بسیار بی ربط است. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

SEO قدرت پیوندها؟

قابل توجه است که مولر از بحث در مورد “قدرت SEO” پیوندها خودداری کرد. درعوض او بر کیفیت پیوندها به زمان و (کمبود) سودمند بودن از نظر ارتباط برای پیوندهای مرتبط با اخبار قدیمی تمرکز کرد.

جامعه جستجوگرها تمایل دارند که پیوندهای مرتبط با اخبار را مفید بدانند. اما مولر از “مقالات خبری واقعاً قدیمی” به عنوان موجود در بایگانی و همچنین نشانه ای برای مفید نبودن این پیوندها به دلیل مسائل مرتبط یاد کرد.

به طور کلی ، اخبار مربوط به زمان هستند. آنچه مربوط به پنج سال پیش بود ممکن است در زمان حال آنچنان مفید و مرتبط نباشد.

بنابراین به نوعی به نظر می رسید مولر به طور غیرمستقیم مفهوم “قدرت SEO” پیوندها را به دلیل مسائل مربوط به محل پیوند از آن (سایت های خبری) و به دلیل گذشت زمان باعث می شود که این پیوندها از کاربرد کمتری برخوردار باشند. اشاره به موضوعی که ممکن است همیشه سبز نباشد ، اما لحظه ای است که قبلاً گذشته است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

استناد

تماشای پاتوق ساعات اداری Google:

https://www.youtube.com/watch؟v=lTIR8hM5pbw

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور