چگونه می توان از خود در برابر کلاهبرداری و سرقت هویت به صورت آنلاین محافظت کرد

عکس پروفایل Vero Shiko Hacker Noon

وقتی کسی ذکر می کند درباره چه چیزی فکر می کنید سلامتی دیجیتال شما؟ مصرف کنندگان بیش از حد فقط هر یک از برنامه های 367+ موجود برای کنترل خود دیجیتال را نصب می کنند. اگرچه محدود کردن مدت زمان اتلاف آنلاین قابل تحسین است ، اما در مورد سلامتی دیجیتال امنیت جسمی و مالی شما چطور؟ محافظت از خود در برابر سرقت هویت و کلاهبرداری مهم است. این محافظت را نسبت به صرفه جویی در وقت ، در اولویت خود قرار دهید تا مبادا بیشتر از زمان تلاش برای بازیابی ، اتلاف کنید.

طبق کلاهبرداری Identity Fraud در سال 2020 56 میلیارد دلار برای مصرف کنندگان هزینه شده است 2021 مطالعه تقلب در هویت توسط Javelin Strategy & Research انجام شده است. این مطالعه نشان داد که 49 میلیون مصرف کننده قربانی شدند و به طور متوسط ​​از دست دادند هر کدام 1100 دلار. این امر روشن می کند که محافظت از خود اختیاری نیست.

محافظت از سلامتی دیجیتال

اولین قدم صرفاً آگاهی است. بسیاری از افراد قربانی می شوند زیرا از روشهای متداول کلاهبرداران برای کلاهبرداری از آنها آگاهی ندارند.

بنابراین آموزش ضروری است. اطمینان حاصل کنید که خانواده و دوستانتان از روشهای متداول در معرض خطر قرار گرفتن هویت آنها مطلع هستند.

و به آنها بگویید هرگز اطلاعات خود را در صورت تماس از طریق ایمیل یا تلفن با ما در میان نگذارید. طبق CNBC:

وی گفت: “آژانس های دولتی ایالات متحده از شما درخواست نمی كنند كه برای اطلاعات یا خدمات پیش پرداخت كنید. علاوه بر این ، سازمان های دولتی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور