چگونه می توانید برنامه SAAS خود را با طرز فکر امنیتی توسعه دهید

تصویر
عکس پروفایل مایکل جورجیو هکر ظهر

برنامه های SaaS در حال حاضر به طور گسترده ای توسط مشاغل و افراد استفاده می شود. در حقیقت ، تقریباً 70 درصد از برنامه هایی که شرکت ها امروزه از آن استفاده می کنند ، مبتنی بر SaaS هستند و تخمین زده می شود که تا سال 2025 ، حدود 85 درصد از برنامه های تجاری مبتنی بر SaaS خواهد بود. (منبع)

با این حال ، اگرچه برنامه های SaaS بسیار محبوب هستند ، اما مشاغل هنوز نگران خطرات امنیتی مرتبط با آنها هستند. وقتی صحبت از این برنامه ها می شود ، امنیت یک نگرانی شماره یک است. بنابراین ، ارائه دهندگان SaaS باید چندین مرحله را برای ایجاد یک بستر امن و ایمن انجام دهند.

بنابراین ، اگر به دنبال ایجاد یک پلت فرم SaaS هستید ، این وبلاگ را بخوانید. ما نحوه ایجاد یک برنامه SaaS با طرز فکر امنیتی را توضیح خواهیم داد.

بیایید شیرجه بزنیم

چه چیزی باعث خطرپذیری برنامه SaaS می شود؟

بنابراین ، واقعاً چه چیزی باعث می شود یک برنامه SaaS در برابر حملات امنیتی آسیب پذیر باشد؟ بیایید دلایل احتمالی را که می تواند برنامه SaaS را برای مشاغل خطرناک کند ، در نظر بگیریم.

1. سرورهای مجازی

برنامه های SaaS از سرورهای مجازی برای ذخیره و مدیریت چندین حساب و داده استفاده می کنند. سرورهای مجازی امکان استفاده کارآمد از فضای ذخیره سازی را فراهم می کنند. با این حال ، مشکل سرورهای مجازی این است که در صورت خراب شدن ، می تواند چندین ذینفع را در معرض خطر قرار دهد.

2. کنترل دسترسی ضعیف

کنترل دسترسی ضعیف یکی دیگر از دلایلی است که می تواند یک برنامه SaaS را در معرض خطر قرار دهد.

اگر ارائه دهنده SaaS دسترسی کافی را حفظ نمی کند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور