چگونه می توانید از Hazelcast برای جستجوی داده های IMDG خود بهره ببرید

عکس پروفایل Nicolas Hacker Noon

یک شبکه داده در حافظه (IMDG) مجموعه ای از رایانه های شبکه ای / خوشه ای است که حافظه دسترسی تصادفی (RAM) خود را با هم جمع می کند تا به برنامه ها اجازه دهد داده ها را با برنامه های دیگر در خوشه به اشتراک بگذارند. اگرچه گاهی اوقات به طور عام IMDG به عنوان ذخیره داده توزیع شده در حافظه توصیف می شود ، اما IMDG موارد دیگری غیر از ذخیره سازی را ارائه می دهد.

IMDG ها برای پردازش داده ها با سرعت بسیار بالا ساخته شده اند. آنها برای ساخت و اجرای برنامه های در مقیاس بزرگ طراحی شده اند که به RAM بیشتری از آنچه معمولاً در یک سرور رایانه در دسترس است ، نیاز دارند. این با استفاده از RAM همراه با قدرت پردازش چندین رایانه که وظایف را به طور موازی اجرا می کنند ، بالاترین عملکرد برنامه را فراهم می کند. IMDG به ویژه برای برنامه هایی که پردازش موازی گسترده ای را روی مجموعه داده های بزرگ انجام می دهند ، بسیار ارزشمند است.

شبکه داده ای در حافظه چیست؟ مرز بین ذخیره داده و حافظه نهان را از کجا ترسیم می کنید؟ ماندگاری؟ Hazelcast به شما امکان می دهد داده های حافظه خود را بر روی دیسک بنویسید. داده های مشتق شده در برابر منبع حقیقت؟ اگر هزینه ایجاد داده ها ارزان است ، چرا آنها را ادامه می دهید؟ بیایید توافق کنیم که هیچ ویژگی مشخص مشخصی وجود ندارد اما یک تداوم مبهم بین این دو مفهوم وجود دارد.

raison d’être برای حافظه پنهان دو برابر است: عملکرد ، داده ها با سرعت بیشتری در دسترس هستند و در دسترس بودن ، داده ها “همیشه” در دسترس هستند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور