چگونه می توانید احراز هویت چند عاملی را به برنامه خود اضافه کنید

عکس پروفایل نویسنده

@لاکاالکس لاکاتوس

جناس ساخته شده. dev نیمی از developeravocados.net. شخص # جاوااسکریپت اصلاح شده.

ابتدا اجازه دهید بررسی کنیم احراز هویت چند فاکتور یا MFA چیست. اکثر برنامه ها برای تأیید اعتبار یا ورود کاربران خود از ترکیب نام کاربری / رمز عبور استفاده می کنند. بعضی از آنها از روش دوم مانند روش یا کدی که از طریق پیامک ارسال می شود ، در بالای روش استفاده می کنند. که به طور معمول 2FA یا احراز هویت دو عاملی نامیده می شود.

با توجه به نقض امنیت بی شماری در صنعت ، 2FA به طور فزاینده ای محبوب می شود. در صورت به خطر افتادن یکی از روش های مورد استفاده برای احراز هویت ، یک بررسی اضافی جعل هویت کاربر را دشوارتر می کند.

روش های احراز هویت کاربران نیز فاکتورها یا شواهد مورد نیاز برای احراز هویت نامیده می شوند ، جایی که اصطلاح است احراز هویت چند عاملی سرچشمه می گیرد.

چند عاملی نشان می دهد بیش از یک عامل استفاده شده است ، بنابراین از نظر فنی 2FA حداقل تعداد فاکتورهایی است که برای MFA استفاده می شود. بسته به سطح امنیتی برنامه خود ، می توانید تعداد فاکتورهای مورد استفاده برای تأیید اعتبار کاربران خود را انتخاب کنید. قبل از اینکه از خود جلو بیاییم و ده داده بخواهیم ، بیایید گزینه های موجود را بررسی کنیم.

گزینه های مربوط به عوامل احراز هویت

در اینجا انواع مختلف شواهدی وجود دارد که می توانید از کاربران بخواهید ارائه دهند:

1

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور