چگونه منطقی یک پیشنهاد شغلی فناوری اطلاعات را ارزیابی کنیم | دانش مرکز داده

خبر خوب! شما به تازگی یک پیشنهاد کاری دریافت کرده اید. حالا قسمت سخت فرا می رسد. آیا واقعاً می خواهید این موقعیت را بپذیرید؟

آگوستینا آلبرتو، مدیر کارکنان آمریکای شمالی، در شرکت مشاوره فناوری Globant، توصیه می‌کند هنگام ارزیابی پیشنهاد شغلی فناوری اطلاعات، بررسی همه جنبه‌های معامله بالقوه – از جمله حقوق، مزایا و الزامات شغلی مهم است. انجام تحقیقات مستقل در مورد نرخ های فعلی بازار و صحبت با شما [personal] شبکه مهم است، زیرا تغییرات اقتصادی می تواند به سرعت بر آنچه رقابتی تلقی می شود تأثیر بگذارد و تغییر دهد.

تعیین کنید که آیا سازمان می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند یا خیر. جنیفر هندرسون، معاون ارشد کسب استعدادهای جهانی در شرکت مشاوره فناوری اطلاعات NTT DATA Services، توصیه می‌کند: «این کار را در هر مرحله از فرآیند انجام دهید تا وقتی به مرحله پیشنهاد رسیدید، هیچ شگفتی‌ای وجود نداشته باشد». سپس، پیشنهاد را با استخدام‌کننده یا نماینده منابع انسانی که با آن کار می‌کنید بررسی کنید. او می‌گوید: «برای اطمینان از اینکه پیشنهاد واضح است و اهداف شما را برآورده می‌کند، سؤال بپرسید.

نکات کلیدی برای بررسی پیشنهاد

آلبرتو می‌گوید مرحله اول تمرکز بر حقوق پیشنهادی است. او توصیه می‌کند: «بعد، به دنبال مزایای پولی اضافی، مانند پتانسیل پاداش، مشوق‌های بلندمدت و هرگونه گزینه سهام باشید». مطمئن شوید که این موارد در پیشنهاد نامه گنجانده شده است. آلبرتو می گوید: «در نهایت، فراموش نکنید که مزایای غیر پولی، از جمله کیفیت بیمه درمانی، مرخصی با حقوق، هرگونه بازپرداخت سلامتی، و سایر مزایای متفرقه را در نظر بگیرید.

کریستی شومان، معاون ارشد عملیات استعدادیابی در متخصص استعدادهای آزاد Toptal، توصیه می کند که آیا عنوان شغل و شرح شغل دقیقاً نشان دهنده نقشی است که درخواست داده اید و برای آن مصاحبه کرده اید یا خیر. او می گوید: «شما باید مطمئن باشید که انتظارات شرکت از شما با مهارت و سطح تجربه شما مطابقت دارد. «استعفای بزرگ» بسیاری از شرکت‌ها را مجبور کرده است تا دستورالعمل‌های استخدامی خود را در حالی که در تلاش برای یافتن و حفظ استعداد هستند، تغییر دهند. شومان خاطرنشان می‌کند: «متاسفانه، برای سازمان‌ها غیرمعمول نیست که سعی می‌کنند یک میخ گرد را به یک سوراخ مربعی وارد کنند، و افراد را با نقش‌های نادرست تطبیق می‌دهند تا کسی را جلوی درب بگیرند.»

علاوه بر این، مطمئن شوید که پیشنهاد دقیقاً محل کار شما را مشخص می‌کند. شومان می‌گوید: «در حالی که این موضوع احتمالاً در مصاحبه‌های شما مورد بحث قرار گرفته است، شرکت‌ها به تنظیم سیاست‌های مکان‌یابی خود ادامه می‌دهند، بنابراین بهتر است راهنمایی کتبی داشته باشید.

ادامه این مقاله را در ادامه مطلب بخوانید هفته اطلاعات.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور