چگونه مغزم را هک کردم تا پربازده ترین برنامه نویسی خود را که تاکنون انجام داده ام ، ایجاد کنم

عکس پروفایل Guy Torbet Hacker Noon

@توربتگای تربت

من یک توسعه دهنده و دانش آموز 17 ساله اهل اسکاتلند هستم.

کلمه “آماتور” مفهوم بسیاری دارد: مبتدی ، بی تجربه … برای من ، این شخصی است که کاری را به عشق آن انجام می دهد و در عوض بدنبال شهرت یا شناخت نیست.

این یک مزیت بزرگ است که آماتورها نسبت به افراد حرفه ای دارند. آنها از آزمایش کردن ، اشتباه کردن ، آزمایش چیز جدید نمی ترسند.

چیزی را که می خواهید یاد بگیرید انتخاب کنید و اجازه دهید تا شما را مصرف کند.

وقتی کسی نسبت به کاری که انجام می دهد احساس اشتیاق واقعی می کند ، نتیجه نهایی نهایی ، این است که مقاله یا محصولی که تولید می کند ، غالباً نسبت به افرادی که فقط به نتیجه گفته شده تمرکز دارند ، بسیار برتر است. در اصل ، بر سفر تمرکز کنید ، نه مقصد.

من فقط یک توییتر! برای به روز بودن آن را دنبال کنید ، ارزشش را خواهم داد قول می دهم ؛) همچنین ، اگر این پست را دوست دارید ، احساس راحتی کنید اشتراک در یا سایر نوشته های من را بررسی کنید اینجا.

به مدرسه فکر کنید. (برای من ، این چندان دور نیست.) به موضوعی بیندیشید که از آن متنفر بودید ، متنفر بودید یا حداقل از آن لذت نبردید و اینکه صرفاً برای نمره امتحانی که آمده است ، برای مطالعه و یادگیری آن موضوع چقدر تلاش و تلاطم لازم بوده است. در پایان سال.

اکنون به سرگرمی ، اشتیاق و اشتیاق خود فکر کنید شما به راحتی می توانید صدها ساعت تحقیق و یادگیری در مورد آن را غرق کنید ، چرا؟ …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور