چگونه عملکردهای لامبدا سریعتر (و ارزان تر) انجام شود

عکس پروفایل نویسنده

@وبینیچارچوب بدون سرور Webiny

#OpenSource #React #NodeJs #GraphQL #Headless #Serverless

سرویس AWS Lambda به ما این امکان را می دهد تا بدون نگرانی بیش از حد در مورد زیرساخت های اساسی (در مقایسه با فناوری های بدون سرور) ، کدهای خود را به راحتی مستقر و اجرا کنیم. در اصل مقیاس بی نهایت (با قدرت زیاد مسئولیت زیادی دارد) ، و می تواند با یک سری از سرویس های دیگر مانند API Gateway ، S3 ، AppSync ، DynamoDB و غیره متصل شود.

و معمولاً چیزی که مردم ابتدا با این سرویس شروع به ایجاد می کنند ، API های قدیمی HTTP هستند ، مانند REST یا حتی GraphQL. در چنین شرایطی ، از آنجا که کاربران واقعی (مشتریان بالقوه) کسانی هستند که از توابع Lambda شما استفاده می کنند ، مهم است که آنها هرچه سریعتر پاسخ دهند – به این معنی ، ما می خواهیم عملکرد سرد را در کوتاهترین زمان ممکن شروع کنیم ، و پس از آن ، کاری کنید که کد ما منطق لازم را به کارآمدترین روش اجرا کند.

چگونه اطمینان حاصل کنیم که چنین است؟ خوب ، این موضوع این مقاله است ، که در آن ما پنج نکته را شرح خواهیم داد که می تواند در این زمینه به شما کمک کند. بنابراین ، بدون زحمت بیشتر ، بیایید نگاهی بیندازیم!

1. RAM بیشتر = اجرای سریعتر = همان قیمت

اختصاص RAM بیشتر به یک عملکرد به معنای اجرای سریعتر است. درست است. اما این همچنین به معنای پرداخت بیشتر است ، درست است؟ خب، بستگی دارد. گاهی اوقات این در واقع …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور