چگونه شرکت خود را “بهترین مکان برای کار” کنیم

عکس پروفایل نویسنده

@کار بهارکارگاه های فنری

ما استخدام ، اشتغال و مشارکت کارمندان را با همدلی یکپارچه و هوشمند می کنیم.

با شنیدن عبارت “بهترین مکان برای کار” ، چه شرکت هایی به ذهن شما خطور می کنند؟ آیا شرکت شما آن لیست را تشکیل می دهد؟ در غیر این صورت ، ممکن است بخواهید برای جذب استعدادهای برتر که به دنبال کار در شرکت های Best Place to Work هستند ، در فرهنگ شرکت خود تجدید نظر کنید.

ما آنقدر خوش شانس بوده ایم که شاهد هستیم شرکت ما ، Springworks ، توسط Glassdoor “بهترین مکان برای کار در هند” لقب گرفته است. در Glassdoor دارای امتیاز 4.9 است. برای شرکتی که در سال 2014 تأسیس شد بد نیست: D

در این مقاله ، ما چند روش و نحوه اجرای آنها را در شرکت خود به اشتراک می گذاریم. این ایده ها به شما کمک می کنند اگر از قبل شرکت خود را در لیست یا بالاتر از آن قرار داده اید.

1. کاری کنید که کارمندانتان احساس قدردانی کنند

همه ما داستان های ترسناکی را شنیده ایم که در آن کسی کم ارزش و کم ارزش شناخته می شود. درست؟

شما به عنوان یک کارفرما باید اطمینان حاصل کنید که افراد شما در محل کار خود احساس تقدیر و ارزش می کنند. در هر روز از سال به کارمندان خود نشان دهید که چقدر برای آنها و سهم آنها ارزش قائل هستید.

اگر کسی در تیم شما به هدف ماهانه یا سه ماهه خود رسید ، آن را برای بخش خود یا کل شرکت به نفع خود رقم بزنید. پیروزی های شخصی را جشن بگیرید. آن را به بقیه اعضای تیم اعلام کنید.

ما کارکنان را به رسمیت می شناسیم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور