چگونه سیستم های خود را برای داده های شخصی اسکن کنید

ذخیره سازی سیستم های داده در سرویس های مختلفی که استفاده می کنید تقسیم می شود. دو نوع سرویس وجود دارد که می‌توانید کنترل کنید: سرویس‌های بدون وضعیت که داده‌ها را ذخیره نمی‌کنند، بلکه فقط آن‌ها را پردازش می‌کنند. خدمات شخص ثالث ابزارهای SaaS خارجی هستند که خریداری می کنید. شما نمی توانید کنترل کنید که Zendesk چگونه این داده ها را ذخیره یا پردازش می کند. باید آماده تفسیر آنچه می یابید و اهمیت آن را درک کنید. به عنوان مثال، Middleware یک الگوی خاص در یک سرور HTTP است که می تواند برای تجزیه و تحلیل پاسخ ها استفاده شود.

تصویر
عکس پروفایل Soveren Hacker Noon

سوورن

ما مراقب امنیت و انطباق داده‌های شخصی هستیم، بنابراین شما مجبور نیستید.

داده های حساس در تمام زمینه های کسب و کار شما پخش می شود. بیاموزید که چگونه آن را کشف کنید و شیوه های داده خود را تحت کنترل درآورید.

قبل از اینکه تو شروع کنی

قبل از اسکن داده‌های شخصی در سیستم‌های خود، باید جنبه‌های فنی اجزای سیستم خود، انواع فایل‌هایی را که باید اسکن کنید و خدماتی که مستقیماً روی آن‌ها کنترل دارید، بدانید.

جدا از اسکن و تشخیص داده ها، شما همچنین باید آماده تفسیر آنچه می یابید و اهمیت آن باشید.

انواع خدمات

ذخیره سازی سیستم های داده در سرویس های مختلفی که استفاده می کنید تقسیم می شود. انواع خدماتی که شرکت شما استفاده می کند دو نوع است: خدماتی که می توانید کنترل کنید (کنترل شده) و خدماتی که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور