چگونه روی یک استراتژی سئو پایدار تمرکز کنیم • Yoast

احتمالاً با سئو آشنایی دارید، اما منظور ما از سئوی پایدار چیست؟ خوب، همه چیز در مورد صرف وقت خود بر روی چیزهای مناسب است تا از رقبا در موتورهای جستجو پیشی بگیرید! اما چگونه می توان سئو را به روشی کارآمد و موفق ادامه داد؟ چگونه در بلند مدت رتبه خود را حفظ می کنید؟ اگر برای موفقیت کوتاه مدت نیستید، بلکه برای مدت طولانی در آن هستید. و آیا هوش مصنوعی (AI) یک راه حل سئوی پایدار است؟ همه چیز در مورد سئوی پایدار را در این پست وبلاگ بخوانید!

سئوی پایدار چیست؟

رتبه بندی در موتورهای جستجو معمولاً یک شبه اتفاق نمی افتد. کار سختی است. بنابراین، اگر موفق به کسب رتبه بالا در گوگل شدید، می‌خواهید به رتبه بالا در گوگل ادامه دهید. یک استراتژی سئو خوب به زمان و تلاش نیاز دارد و همیشه بر نتایج بلندمدت متمرکز است. برای داشتن یک استراتژی سئوی پایدار، باید از ماموریت گوگل پیروی کنید. ماموریت گوگل این است که اطلاعات جهان را سازماندهی کند و آنها را در دسترس و مفید قرار دهد. گوگل می‌خواهد اطلاعاتی را که در دسترس و مفید می‌دانند به مردم بدهد. این بدان معنی است که شما باید مطمئن شوید که وب سایت شما دقیقاً این را ارائه می دهد.

بدون بازی و بدون ترفند

در زمان های قدیم، سئو تماماً در مورد ترفندها بود. در آن زمان، می‌توانید یک متن بنویسید و کلمه کلیدی خود را در هر جمله دیگری ذکر کنید. این به رتبه بندی شما کمک می کند. نوشتن متن سفید روی پس زمینه سفید می تواند گوگل را فریب دهد. با این حال، گوگل به طرز شگفت انگیزی در درک متون هوشمند شده است. الگوریتم گوگل در تلاش است از یک انسان تقلید کند. سعی می کند متون را مانند انسان بخواند. بنابراین، ایده خوبی نیست که نوشته خود را با کلمات کلیدی پر کنید، زیرا خواندن چنین متن هایی افتضاح است. تصور کنید در حال خواندن مقاله ای در مورد لاستیک خودرو هستید که تقریباً در هر خط عبارت “لاستیک خودرو” در آن وجود دارد، به احتمال زیاد شما اذیت خواهید شد و دیگر مطالعه را متوقف خواهید کرد.

سئو نباید یک بازی باشد. سئو نباید در مورد ترفند باشد. ما اغلب به شوخی می گوییم که مخفف SEO در واقع مخفف Seriously Effortful Optimization است. این به این دلیل است که سئو برای موفقیت نیاز به تلاش دارد. نوشتن محتوای با کیفیت بالا، ارائه یک تجربه کاربری خوب (UX) و ساخت یک وب سایت زیبا و در دسترس کار بسیار زیادی است. میانبرها اغلب منجر به نتایج غیربهینه می شوند. بازی ها و ترفندها منجر به تجربه کاربری بد و جریمه های گوگل می شود.

محتوای مفید راهی برای رفتن است

به روز رسانی های مختلف Google – پاندا، مرغ مگس خوار، BERT – همگی به ما نشان داده اند که گوگل متونی را رتبه بندی می کند که خواندن آنها آسان است. مهمتر از همه، گوگل می خواهد اطلاعات قابل دسترس و مفیدی را به کاربران خود ارائه دهد. بنابراین مهم است که با تولید محتوای باکیفیت و نه تلاش برای فریب دادن الگوریتم، آن رتبه‌بندی‌ها را بدست آورید.

در واقع، آخرین به روز رسانی گوگل “به روز رسانی محتوای مفید” نامیده می شود، زیرا این نوع محتوایی است که آنها می خواهند به کاربران ارائه دهند. هدف آن بهبود نتایج جستجو با محتوای اصلی تر و مفیدتر است – محتوایی که توسط افراد برای مردم ساخته شده است. از این به بعد، ما انتظار داریم (بیش از هر زمان دیگری) محتوای پاداش دهی گوگل را ببینیم که تجربه رضایت بخشی را به خوانندگان می دهد و محتوایی را که فقط برای جلب رضایت موتورهای جستجو نوشته شده است، کاهش می دهد.

چند نکته در مورد نحوه انجام سئوی پایدار

اگر در بلندمدت روی رتبه بندی گوگل تمرکز کنید، چه کاری باید انجام دهید؟ بیایید سه نکته برتر خود را بررسی کنیم!

1. محتوای سنگ بنای عالی بنویسید

اول از همه، مطمئن شوید که چند مقاله واقعا خوب در وب سایت خود بنویسید. تلاش شما برای نوشتن مقالاتی با محتوایی که برای سال‌های آینده همیشه سبز و ارزشمند باشد، اهمیت زیادی دارد. این مقالات باید طولانی، بهینه شده و گوهرهای کوچک قابل خواندن باشند. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که برخی از موارد سئو را در سایت قرار داده و به طور مرتب چنین مقالاتی را به روز کنید.

2. ساختار پیوند داخلی خود را در شکل خوبی قرار دهید

گوگل در تشخیص اینکه کدام محتوا از همه مهمتر است مشکل دارد. ساختار پیوند داخلی شما برای کمک به گوگل برای اینکه بفهمد مهمترین محتوای وب سایت شما در کجا قرار دارد بسیار مهم است. پیوند داخلی چیزی است که شما باید به طور منظم آن را حفظ و به روز کنید.

3. به طور منظم در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید

باید مطمئن شوید که در مورد موضوعاتی می نویسید که مخاطبان شما می خواهند درباره آنها بخوانند. و این به خوبی می تواند در طول زمان تغییر کند. بنابراین، هرازگاهی باید دوباره به ذهن خوانندگان خود وارد شوید. کدام موضوعات را دوست دارند، از چه کلماتی برای جستجو و یافتن محتوای شما استفاده می کنند؟ آیا استراتژی کلمات کلیدی شما هنوز به روز است یا نیاز به اصلاح دارد؟

بیشتر بخوانید: با این نکات در زمان سئو صرفه جویی کنید »

نتیجه گیری: سئوی پایدار باید بخشی از روال شما باشد!

برای اینکه واقعاً یک استراتژی سئوی پایدار داشته باشید، باید یک روتین داشته باشید. فقط باید مطمئن شوید که به طور مرتب کاری را که انجام می دهید ارزیابی کنید. شما قطعا می توانید از ابزارهایی مانند Semrush برای تحقیقات کلمات کلیدی خود یا حتی ابزار هوش مصنوعی برای محتوای خود استفاده کنید.

با این وجود، هرگز نباید از فکر کردن و ارزیابی خود دست بکشید، زیرا سئوی پایدار با تفکر دقیق در مورد اینکه چه محتوایی بیشترین سود را برای کاربر شما دارد، ارتباط دارد. اگر مخاطبان خود را در ذهن داشته باشید، همیشه در مسیر درستی خواهید بود. استفاده از افزونه Yoast SEO ما همیشه به شما کمک می کند تا روی مهمترین چیزها تمرکز کنید. به دنبال آن چراغ های راهنمایی سبز باشید و یک تجربه کاربری عالی ایجاد کنید – این یک استراتژی است که همیشه در آزمون زمان مقاومت می کند.

برو حق بیمه با 30 درصد تخفیف همین الان

گرفتن بازخورد بلادرنگ در محتوای خود و موارد دیگر با Yoast SEO Premium!

افشا: این پست وبلاگ حاوی پیوندهای حمایت شده است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور