چگونه رمزنگاری را از شمشیر قدرتمندتر کنیم

عکس پروفایل نویسنده

“صدراعظی در آستانه کمک مالی دوم برای بانک ها”

از آنجایی که ساتوشی ناکاموتو خط مقدمه ای برای کاغذ سفید بیت کوین نوشت ، اتفاقات زیادی افتاده است. اما ارز رمزنگاری شده نتوانسته به قول اولیه خود برای تغییر جهان عمل کند.

در سال 2011-2013 این احساس در جامعه بیت کوین به وجود آمد که این شکل جدید پول مستقل می تواند ما را از کنترول دولتها بر پول ما و همچنین توانایی آنها در ایجاد پول آزاد کند.

این جو مست کننده ای بود که مردم را به سمت بیت کوین سوق می داد با این وعده که در مدت زمان کوتاهی ، دولتها به لطف تصویب کامل ارز غیرمتمرکز به طور کامل منحل می شوند و توانایی دولت را برای گرفتن وام (فروش بدهی) یا هزینه (تورم پول فیات) از بین می برند.

از سال 2020 ، وضعیت آزادی با پی پال و همکاری بانک ها با دولت ها مبنی بر عدم شخصیت و مخالفان مخالف با استفاده از سیستم مالی ، کاملاً برطرف می شود.

مردم جهان هنوز تحت یک رژیم دیوانه وار کنترل شده از کنترل قدرت کامل زندگی می کنند. پس کجا بیت کوین اشتباه رفت؟ چرا از فرصتی که به ما ارائه شده استفاده نکردیم؟

با نگاهی به تاریخ رمزنگاری از زمان اختراع آن ، بدیهی است که تلاش شدیدی از سوی دولت های غربی برای مقابله با ارز رمزنگاری شده صورت گرفته است.

با شروع از سال 2015 کریستین …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور