چگونه در حال ساخت جایگزین منبع باز Google Photos با React Native هستیم

تصویر
عکس پروفایل Functionland Hacker Noon

@ehsan6shaعملکرد

ما فناوری بلاکچین را در یک گجت بسته بندی می کنیم و به کاربران اجازه می دهیم حریم خصوصی ، تطبیق پذیری و UX جدید وب غیرمتمرکز را داشته باشند.

بیشتر ما از Google Photos برای ذخیره خاطرات ارزشمند خود و تصاویر اسنادی که اغلب مانند کارت شناسایی به آنها نیاز داریم استفاده می کنیم. این برای ما و همچنین گوگل یک برد بود.

ما می توانیم از فضای ذخیره سازی رایگان و یک رابط برنامه کاربردی مناسب برای دسترسی به عکس های خود به هزینه حریم خصوصی خود استفاده کنیم ، و Google می تواند الگوریتم های هوش مصنوعی خود را با خوراک عکس های ما با هزینه یک پیشنهاد ذخیره سازی رایگان بهبود بخشد.

با این حال ، همه چیز در ماه ژوئن تغییر یافت ، زمانی که گوگل سرویس رایگان خود را متوقف کرد. اکنون این یک ضرر برای ما شده است ، از دست دادن حریم خصوصی ، از دست دادن پول و از همه مهمتر ، از دست دادن اعتماد به نفس در مورد آنچه که Google ممکن است در آینده تغییر دهد.

در آن زمان بود که دوست من پیش نویس کار ما را برای ساخت یک منبع آزاد Google Photos با React Native منتشر کرد ، اما این زمانی نبود که ما پروژه را شروع کردیم.

https://github.com/functionland/photos

تصویر

چگونه شروع شد؟

دو سال پیش بود که ارزهای رمزپایه و بلاکچین برجسته ترین اخبار صفحه خبری بودند ، اما دوباره. همه از پتانسیل بلاکچین برای تمرکززدایی بانک های مرکزی سنتی بسیار هیجان زده بودند ، با این حال ، اخبار حاوی عناوین زیادی درباره کارهایی که در حال انجام بود نیست

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور