چگونه حسابرسی محتوا را برای وب سایت غیرانتفاعی خود انجام دهیم

عکس پروفایل نویسنده

من می خواهم در مورد این موضوع مانند ساختاری که تاریخ پایان تعیین شده دارد ، فکر کنم ، اما مانند یک مهد کودک که پیشرفت می کند و نیاز به بررسی مداوم دارد. به طور مرتب سایت ها این درجه از نظر را بدیهی نمی دانند ، که این امر نیاز متناوب به روزرسانی یا اصلاح را ایجاد می کند.

در صورت رسیدن به این نقطه از انجمن خود ، فرصتی را در نظر بگیرید که مواد قدیمی یا اشتباه را در سایت خود تقویت کنید ، یا اساساً ماده ای را که در یک نقطه گزارش می دهید. ایده آل ترین روش برای مقابله با این موضوع انجام یک بررسی محتوای سایت است.

درک صحیح از ماده فعلی شما می تواند در مورد آنچه که اکنون تنظیم کرده اید ، آنچه باید به روز کنید و آنچه باید ایجاد کنید بسیار آموزنده است.

در اینجا چند نکته برای کمک به بررسی محتوای سایت برای سازمان غیرانتفاعی شما آورده شده است:

یک صفحه حسابداری درست کنید

یکی از مراحل اولیه بازیابی یک بررسی مواد ، گزارش تمام مواد موجود در حال حاضر است. یک مرحله شروع مناسب این است که یک صفحه حسابداری ایجاد کنید که در آن تمام مناطق و صفحات سایت خود را در ستون ها لیست کنید.

با افزودن بخشهایی به صفحه حسابداری برای نگهداری داده های مربوطه ، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد هر صفحه جمع آوری کنید. نمونه های بخش جزئیات ممکن است عنوان صفحه ، URL فعلی ، URL جدید ، نگه داشتن ، حذف ، به روزرسانی ، متعلق به …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور