چگونه جهانی در حال تغییر رهبر آژانس را به مربی اجرایی تبدیل کرد

عکس پروفایل نویسنده

@ماتوماتیو

چگونه جهانی در حال تغییر رهبر آژانس را به مربی اجرایی تبدیل کرد

اینکه گفته شود جهان با مشکلاتی که قبلاً ندیده اند روبرو است ، کم لطفی است. اما مشکلات پیش از این هرگز با راه حلهای نوآورانه ای روبرو بوده و خواهد شد. این راه حل ها ممکن است از شرکت های نوپا باشد ، ممکن است از شرکت های مستقر باشد ، اما بدون در نظر گرفتن ، رهبران آن شرکت ها دیگر مجبور نیستند به تنهایی از این چشم انداز جدید استفاده کنند.

مربیان اجرایی در حال تبدیل شدن به یک امر عادی هستند و در کنار مدیران عامل هم با فصل و هم سبز کار می کنند. در حالی که روزگاری مربیان فقط برای درگیری مدیران ساینده آورده شده بودند ، اکنون اثبات شده است که برای شرکتهایی که می خواهند بالاترین عملکرد را در کل سازمان خود داشته باشند بسیار ارزشمند است.

رام چاران ، نویسنده پرفروش و مشاور پیشکسوت بازرگانی ، در مقاله خود ، صنعت مربیگری: کاری در حال پیشرفت برای بررسی بازرگانی هاروارد ، نوشت: “هیچ سوالی وجود ندارد که رهبران آینده به مربیگری مداوم نیاز خواهند داشت. با پیچیده تر شدن فضای کسب و کار ، آنها به طور فزاینده ای برای کمک به مربیان در درک چگونگی عمل متوسل می شوند. نوع مربیانی که درباره آنها صحبت می کنم کارهایی بیشتر از تأثیرگذاری بر رفتارها انجام خواهند داد. آنها بخش مهمی از فرایند یادگیری رهبر ، ارائه دانش ، نظرات و قضاوت در زمینه های مهم خواهند بود. اینها…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور