شرکت های فناوری در مراحل اولیه برای بازاریابی و تبلیغ برند خود به بودجه نیاز دارند. رشد ارگانیک شرکت ها محدودیتی دارد و ممکن است نیاز به تامین مالی خارجی باشد. عملیات تأمین مالی رشد اغلب با کمک مالی شرکت های تأمین مالی رشد خصوصی ساخته می شود. تامین مالی رشد شما را قادر می سازد تا پروژه های توسعه داخلی یا خارجی خود را محقق کنید. از منابع مالی داخلی شرکت (خزانه داری) یا راه حل های تامین مالی خارجی بسیار خاص می آید. تامین مالی یک اقتصاد فناوری نیازمند سرمایه قابل توجه و عوامل اقتصادی مختلف است. این معاملات مالی و حقوقی مختص شرکت های بالغ و سودآور می باشد.
تانیشا میتال
Tanisha Mittal یک مدیر بازاریابی دیجیتال است که دوست دارد روندهای اخیر را کشف کند.
طبق آخرین گزارش های Fortune، بیش از 40 درصد از شرکت های فناوری به دلیل کمبود منابع مالی تعطیل شدند. بیش از 50 درصد شرکت ها به مدت 10 سال در مرحله مبارزه باقی می مانند. فقط 3٪ می توانند حضور خود را تضمین کنند و سود ایجاد کنند. همه اینها به دلیل استفاده بی رویه و نامتقارن از امور مالی اتفاق افتاده است.
شرکت های فناوری در مراحل اولیه برای بازاریابی و تبلیغ برند خود به بودجه نیاز دارند. رشد ارگانیک شرکت ها محدودیتی دارد و ممکن است نیاز به تامین مالی خارجی باشد تا شرکت…