چگونه بیت کوین خود را ایمن نگه داریم؟

عکس پروفایل Filip Poutintsev Hacker Noon

مهمترین مزیت بیت کوین (و سایر ارزهای رمزپایه) این واقعیت است که شما و فقط شما بر آنها تسلط دارید. به عنوان مثال هیچ کس مانند یک بانک یا دولت نمی تواند آنها را از شما بگیرد.

اما با قدرت زیاد مسئولیت بزرگی به وجود می آید. از آنجا که فقط شما بودجه خود را کنترل می کنید ، اگر همه چیز به سمت جنوب برود ، کسی نیست که به او اعتماد کنید و هیچ کس دیگری نمی تواند به شما کمک کند. اگر همه چیز را بهم ریخته اید ، فقط می توانید خودتان را سرزنش کنید.

بنابراین ، ایمن نگه داشتن سکه هایتان بالاترین اولویت هر صاحب ارز رمزنگاری شده است. در اینجا لیستی از گزینه های اصلی برای نگهداری سکه های شخصی ، از بدترین تا بهترین گزینه آورده شده است.

مبادلات رمزنگاری

سطح امنیت: پایین
مقدار ذخیره سازی توصیه شده: 0 دلار
کیف پول های پیشنهادی: توصیه نمی شود

قابلیت استفاده: شما کنترل کاملی بر وجوه خود ندارید

99٪ از هک های رمز ارز در صرافی ها اتفاق افتاده است ، بنابراین با خطرناک ترین مکان برای نگهداری سکه های شماست. حتی انتقال مقدار زیادی سکه برای مدت زمان کوتاه ممکن است مخاطره آمیز باشد ، زیرا ممکن است مبادله ای هک شده باشد. فقط به یاد داشته باشید که چه اتفاقی با کوه افتاده است. Gox ناگفته نماند که شما معمولاً باید فرآیند KYC دردناکی را طی کنید و ممکن است مبادله وجوه شما را مسدود کند در صورتی که چیزی را دوست ندارند.

کیف پول آنلاین

سطح امنیت: متوسط
ارزش ذخیره سازی پیشنهادی: 1k -10k $ $

قابلیت استفاده: …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور