چگونه به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار جدید بازخورد بخواهیم

یکی از بهترین راه‌ها برای رشد به‌عنوان یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار، درخواست مکرر بازخورد از افرادی است که از نزدیک با آنها کار می‌کنید. بازخورد یک هدیه است، در برابر آن مقاومت نکنید.

تصویر
عکس پروفایل ظهر تاناکا هکر

تاناکا متکوا

من یک رهبر فناوری هستم که به مهندسان نرم افزار کمک می کند تا مشاغل کاملی داشته باشند.

بازخورد یک هدیه است. در مقابلش مقاومت نکن

یکی از بهترین راه‌ها برای رشد به‌عنوان یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار، درخواست مکرر بازخورد از افرادی است که از نزدیک با آنها کار می‌کنید.

اکثر شرکت‌ها چرخه‌های بررسی عملکرد دارند، با این حال، بسته به سرعت، ممکن است تنها چند بار در سال اتفاق بیفتد. هدف شما باید دریافت بازخورد بیشتر از چرخه های بررسی عملکرد باشد. بازخوردی که برای کار و اقدامات روزمره شما فوری تر است، بسیار بهتر است.

آیا درخواست بازخورد برای شما ناراحت کننده است؟ اگر به آن عادت ندارید ممکن است استرس زا باشد، اما بازخورد دائمی چشم بازکننده است، قطعا ارزش آن را دارد که از افرادی که از نزدیک با آنها کار می کنید درخواست کنید.

در این مقاله با نحوه درخواست بازخورد به طور موثر آشنا می شوید. این شامل مواردی است که باید درباره چه چیزی بازخورد دریافت کنید، از چه کسی باید بازخورد بخواهید، چگونه بازخورد بخواهید و چگونه به بازخورد پاسخ دهید.

در مورد چه چیزی باید بازخورد دریافت کرد

مهم است که چیزهای مختلفی را که می خواهید درباره آنها بازخورد دریافت کنید، درک کنید. اینها به شما کمک می کند تا تشخیص دهید چه کسی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور