چگونه برنامه Fit Ecommerce را با Lisk ساختم

تصویر
عکس پروفایل Lisk Hacker Noon

@لیسکخطر

ما توسعه دهندگان را با یک کیت توسعه نرم افزار برای برنامه های بلاکچین نوشته شده در JavaScript توانمند می کنیم.

مدتی است که روی راه حل های تغییر ناپذیری عمومی کار می کنم. با این حال ، چند ماه پیش ، تصمیم گرفتم همه آنچه را قبلاً یاد گرفته بودم “فراموش” كنم و به تولید محصولات بسیار خاصی كه مشكلات واقعی و روزمره را حل می كنند ، بپردازم.

برای این منظور ، تصمیم گرفتم فن آوری های موجود را مرور کنم و خودم را به یک جعبه ابزار جدید برای ساخت راه حل ها مسلح کنم. پس از تحقیق و آزمایش فن آوری های مختلف ، من به Lisk برخورد کردم و امکانات و جامعه آن را جذاب دیدم. این یک داستان کوتاه از چگونگی ساخت اولین Lisk PoC و نحوه تبدیل آن به یک برنامه واقعی برای شرکتی است که می خواهد راه فروش مواد غذایی سالم را تغییر دهد.

زمینه جهانی

مصرف کنندگان به تدریج عادات سالم تری را که شامل غذای غنی از مواد مغذی است با داشتن نگاهی حیاتی به پایداری ، در پیش می گیرند. برای تأمین این تقاضای فزاینده ، محصولات و خدمات جدیدی در حال ظهور هستند ، از فروشگاه های مواد غذایی ارگانیک به تولید محلی گرفته تا خدمات رژیم غذایی شخصی بر اساس فیزیک و فعالیت روزانه.

یکی از بزرگترین مشکلات کل زنجیره تأمین (نه فقط مصرف کننده) ، عدم شفافیت است. از لحظه کاشت یک دانه در زمین تا زمان مصرف ، می رود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور