چگونه با گردآوری تیم های خود ، امتیاز خالص پروموتر محصول SaaS خود را افزایش دهیم

عکس پروفایل نویسنده

@آنا-پوزنیاکآنا پوزنیاک

طرفدار واقعی فعالیت های بازاریابی پایدار و مقیاس پذیر

در حوزه SaaS ، به طور گسترده ای توافق شده است که Net Promoter Score (NPS) باید شاخص اصلی عملکرد هر تیم موفقیت مشتری باشد. من خودم موافقم ، معتقدم باید این ایده را حتی بیشتر پیش ببریم. من معتقدم که همه بخش ها باید این معیار را پیگیری کنند زیرا هر یک در تلاشند وفاداری مشتری را توسعه دهند.

در این مقاله ، ما یک برنامه عملی آماده برای افزایش نمره NPS شما به اشتراک خواهیم گذاشت. شاخصی که مشتریان شما راضی هستند. استراتژی های مورد بحث در این طرح به تیم ما در NetHunt کمک کرده است که در عرض نیم سال NPS ما را 32٪ افزایش دهد. ما خوشحالیم که نتایج خود را به اشتراک می گذاریم.

بیایید با اصول کار کنیم و سپس در استراتژی هایی که تیم های بازاریابی ، فروش و محصولات برای رشد شرکت در حالی که نمره NPS را افزایش می دهیم ، استفاده کنیم ، باید عمیقاً به راهبردهایی بپردازیم.

NPS چیست و چرا مهم است؟

امتیاز خالص تبلیغ کننده (NPS) معیاری است که نحوه درک محصول یا خدمات یک شرکت را توسط مشتریان آنها ردیابی می کند. به عنوان یک شاخص مستقیم رشد و رضایت مشتری، در حال حاضر به عنوان یک KPI اصلی برای نظارت بر تیم های موفقیت مشتری در نظر گرفته شده است.

اما ما معتقدیم که این معیار خاص می تواند به طور گسترده تری مورد استفاده قرار گیرد.

یک امتیاز برتر NPS از تلاش هم تراز توسعه ، بازاریابی ، فروش و … حاصل می شود.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور