چگونه باید یک بستر بازاریابی از طریق ایمیل برای تجارت خود انتخاب کنید

عکس پروفایل Efrat Vulfsons Hacker Noon

@افراتوافرات ولفسونز

افرات ولفسونس نویسنده داده محور به موازات کار خوانندگی اپرا است. افرات دارای BFA در اجرای اپرا است.

بازاریابی از طریق ایمیل هنوز سلطان بازاریابی دیجیتال است. این کانال به عنوان یک کانال بازاریابی دیجیتال با بیشترین نرخ بازگشت سرمایه (ROI) باقی مانده است. این به این دلیل است که شما را با مشتری ارتباط می دهد ، باعث ایجاد وفاداری به مارک تجاری می شود ، شما را وادار به تکرار مشاغل می کند و مجموعه قابل توجهی از مشتری را برای شما ایجاد می کند.

اما درست مانند انتخاب بستر مناسب رسانه های اجتماعی برای راه اندازی صفحه کسب و کار برای تبلیغات ، شما نیز باید برای انجام صحیح بازاریابی از طریق ایمیل ، بستر مناسب بازاریابی از طریق ایمیل را انتخاب کنید. سیستم عامل ها از نظر ویژگی هایی که ارائه می دهند متفاوت است. برخی خدمات کاملی را با قیمت حق بیمه ارائه می دهند. برخی دیگر بسیار انعطاف پذیر بوده و به بودجه بازاریاب بستگی دارد.

با این اوصاف ، در اینجا یک چک لیست 8 نقطه ای است که شما باید هنگام انتخاب بهترین نرم افزار ایمیل برای نیازهای بازاریابی خود استفاده کنید.

8 نکته ای که باید هنگام انتخاب نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود در نظر بگیرید

برای یافتن بستر مناسب بازاریابی برای نیازهای خود ، به مدل کسب و کار خود و اینکه چگونه قصد دارید ابتدا مبارزات خود را انجام دهید ، توجه کنید. ویژگی های زیر شما را قادر می سازد تا به اهداف بازاریابی کسب و کار و ایمیل خود برسید. بسته به تعداد ویژگی های شما ، همه آنها باید در پلت فرم بازاریابی ایمیلی که قصد دارید وجود داشته باشد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور