چگونه اولین کد PHP خود را بنویسیم

عکس پروفایل BairesDev Hacker Noon

@بایرسدفBairesDev

بینش قدرتمندی در زمینه تجارت ، فناوری و توسعه نرم افزار.

در برخی از مواقع ، شرکت شما مجبور است زبانهای برنامه نویسی زیادی را برای انجام کار به کار گیرد. و با توجه به اینکه کسب و کار شما احتمالاً استفاده سنگین از نرم افزار برای کانالها و خطوط لوله مختلف شما می کند ، داشتن مهندسین نرم افزار با مهارت های مناسب به معنی موفقیت است.

به همین دلیل آموزش در ایجاد تیمی از توسعه دهندگان مهم است که می توانند از پس وظیفه شما برآیند. با داشتن یک تیم کاملاً آموزش دیده ، هنگامی که به پروژه ای احتیاج دارید که تا حد زیادی به PHP وابسته باشد ، می توانید از آمادگی لازم برای کار مطمئن باشید.

چیز خوب PHP یکی از کاربرپسندترین و آسان برای یادگیری زبان های موجود است. برای اینکه به شما نشان دهد یادگیری PHP چقدر آسان است ، بیایید نگاهی به شروع کار با زبان بیندازیم.

PHP چیست؟

اول ، مهم است که درک کنید PHP چیست ، زیرا کاملاً با برخی از زبانهای سنتی یکسان نیست. PHP مخفف PHP: Hypertext Preprocessor است و یک زبان برنامه نویسی متن باز در سمت سرور است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد (این بدان معنی است که کد در سمت سرور کارها اجرا می شود و نه در سمت سرویس گیرنده).

یکی از بزرگترین تفاوتهای PHP با زبانهای دیگر این است که نیازی به کامپایلر ندارد. در عوض ، “آنچه را که می نویسید اجرا می کنید”. به عبارت دیگر ، شما PHP می نویسید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور