چگونه اهرم منحنی تغییر از تغییر سازمانی پشتیبانی می کند

عکس پروفایل نویسنده

@سیدبلخیسید بلخی

سید بلخی بنیانگذار WPBeginner ، بزرگترین سایت رایگان منابع وردپرس است.

اجرای تغییر در هر سازمانی وظیفه ای متناسب با هرکول است. تجدید ساختار یک کسب و کار یا حتی فقط معرفی ابزارها و فرآیندهای جدید مقاومت فوق العاده ای ایجاد می کند.

رمز موفقیت در موفقیت تغییر ، آماده سازی و برقراری ارتباط است. و یک چارچوب مفید برای پرداختن به تغییر کار با منحنی تغییر Kübler-Ross است.

در این پست ، ما چگونگی استفاده رهبران از ارتباطات برای مدیریت تغییر در مراحل مختلف منحنی تغییر را بررسی خواهیم کرد. این امر مقاومت کمتری در برابر تغییر ایجاد می کند و به کارمندان کمک می کند تا فرآیندهای جدید کاری خود را به راحتی هدایت کنند.

بیایید شروع کنیم.

منحنی تغییر

منحنی تغییر کوبلر-راس در ابتدا برای نشان دادن واکنش مردم به تشخیص بیماری نهایی ایجاد شده است. این توضیح می دهد که چگونه افراد مراحل مختلف غم و اندوه را قبل از رسیدن به پذیرش طی می کنند.

اما امروزه منحنی تغییر معمولاً به عنوان چارچوبی پذیرفته می شود که به مشاغل کمک می کند واکنشها را برای تغییر در سازمان تغییر دهند.

منبع تصویر: shutterstock

برای تجسم منحنی تغییر ، یک شکل زنگ وارونه را تصور کنید. منحنی با یک قسمت کمی صاف شروع می شود ، قبل از اینکه به بالا بپیچد و دوباره صاف شود ، به سمت پایین فرو می رود. منحنی منعکس …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور