چگونه اطمینان حاصل کنیم که توسعه دهنده (ها) تنها یک نقطه از شکست نیستند

عکس پروفایل نویسنده

وقتی نوشتم “توسعه دهنده شما یک نقطه شکست نیست” ، قطعاً مدیران ، کت و شلوارها و سایر موارد C-Suite عقب نشینی کردند. بدون شک ، توسعه دهندگان می توانند تنها نقاط شکست باشند. من دروغ می گویم ، اگر “تقصیر تاریخی” را نپذیرفتم که بیشتر در پای توسعه دهندگان است زیرا رمزگذاران اعتقادات تنها نقاط شکست هستند. تعداد زیادی از توسعه دهندگان نرم افزار برای امنیت شغلی برج های عاج کد را ساخته اند. بسیاری از مشاغل گروگان الگوریتم های سفارشی بودند که فقط تعداد انگشت شماری از افراد می توانستند رمزگشایی کنند … شاید فقط یک نفر بتواند!

پاسخی در مورد چگونگی جلوگیری از این امر و استفاده نکردن از سوی توسعه دهندگان غیرحرفه ای یا غیراخلاقی بسیاری از روش های توسعه نرم افزار ، الگوهای طراحی و مشاغل مدیریت پروژه. این سرزنش ، بیشتر مشاغل کوچک و حتی متوسط ​​را بر آن داشت تا توسعه ، ادغام و اتوماسیون را به شرکت های مشاوره و پیمانکاران واگذار کنند. یک توسعه دهنده کارمندان برای اکثر مشاغل به یک لوکس بسیار گران تبدیل شد. فقط هزینه های اضافی برای حمایت از توسعه در تجارت وجود دارد.

با این وجود ، توسعه دهنده کارکنان وقتی به درستی درگیر شوند و مدیریت شوند ، همچنان یک لوکس باورنکردنی هستند. هم افزایی هایی که با توسعه کارکنان امکان پذیر است شگفت انگیز هستند. با این حال ، به درستی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور