چگونه استراتژی سئوی محتوای خود را تطبیق دهید • Yoast

اگر در مورد SEO خود جدی هستید، احتمالاً اهدافی (ضمنی) در مورد آنچه می خواهید به دست آورید تعیین کرده اید. شاید بخواهید برای یک کلمه کلیدی خاص در ده نتیجه جستجوی برتر قرار بگیرید. شاید بخواهید ترافیک ارگانیک شما با تعداد مشخصی افزایش یابد. اما اگر نتوانید به اهداف خود برسید چه کار می کنید؟ به سادگی اهداف خود را بازنشانی کنید؟ یا استراتژی سئوی خود را تطبیق داده و بهبود می دهید؟ و چگونه باید این کار را انجام دهید؟ در این پست، من با شما در مورد برخی از بهترین شیوه ها در استراتژی سئو محتوا صحبت می کنم که به شما در دستیابی به اهداف سئو کمک می کند.

اصلاً چرا اهداف سئو تعیین می کنیم؟

ابتدا، بیایید بررسی کنیم که چرا تعیین اهداف سئو مهم است. چون هست. اگر اهداف سئو را تعیین کنید، شانس موفقیت استراتژی سئو محتوای شما بسیار بیشتر است. زیرا مشخص کردن اهدافتان به شما انگیزه می‌دهد که واقعاً به آن اهداف برسید. آنها به استراتژی شما تمرکز می کنند. علاوه بر این، اگر اهداف خاصی را تعیین کنید، می توانید موفقیت استراتژی سئوی خود را اندازه گیری کنید.

شما می توانید اهدافی را برای رتبه بندی 10، 5 برتر، یا حتی رتبه شماره 1 در موتورهای جستجو برای عبارات خاص تعیین کنید. همچنین می توانید برای میزان ترافیکی که می خواهید از موتورهای جستجو جذب کنید، اهداف تعیین کنید. فقط فراموش نکنید که اهداف خود را مشخص کنید و به آنها ضرب الاجل بدهید! شما برای رسیدن به اهداف سئوی خود متمرکز و مصمم خواهید شد.

نرسیدن به اهدافت بد نیست…

اگر نتوانید به اهداف سئوی محتوای خود دست یابید، می تواند ناامید کننده باشد. به خصوص اگر برای استراتژی سئوی محتوای خود تلاش زیادی کرده باشید. هر چند جای نگرانی نیست. گام بعدی تجزیه و تحلیل آنچه اشتباه شده است. اگر به درستی تحلیل و ارزیابی کنید، اطلاعات ارزشمندی را کشف خواهید کرد. این اطلاعات به شما کمک می کند تا اهداف جدید واقع بینانه تعیین کنید و استراتژی سئوی خود را در همه زمینه ها بهبود بخشید.

آیا به تمام جنبه های فنی سئو توجه شده است؟

بهترین کار این است که مرتباً بررسی کنید که سئوی فنی شما مرتب است یا خیر. خوشبختانه Yoast SEO از این موارد برای شما مراقبت می کند. با این حال، شما اولین نفری نخواهید بود که به طور تصادفی یک برچسب noindex/nofollow را در مکان اشتباهی خواهید داشت. اگر مسدود می کنید – شاید حتی بدون اینکه بدانید! – خزنده های سایت شما، هرگز در گوگل رتبه بالایی نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید: 8 نکته فنی SEO برای مبتدیان »

3 بهترین روش برای سئو محتوا

1. تحقیقات کلمه کلیدی خود را ارزیابی کنید

یک اشتباه رایج در سئوی محتوا این است که کلمات کلیدی را هدف قرار می دهیم که برای رتبه بندی آنقدر رقابتی هستند. قابل درک است که می خواهید برای عباراتی که بیشترین ترافیک را ایجاد می کنند رتبه بندی کنید. با این حال، رقابت در این شرایط باعث مرگ می شود. همه ما نمی توانیم برای شرایط یکسان رتبه بندی کنیم. اگر نمی توانید به اهداف خود برای کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی خاص دست یابید، ممکن است هدف شما بسیار بالا باشد.

در عوض، رتبه بندی کلمات کلیدی دم بلند را در نظر بگیرید. چرا این بهترین روش برای سئو محتوا است؟ زیرا هرچه کلمات کلیدی شما طولانی تر و خاص تر باشند، رقابت کمتری خواهند داشت. شما در واقع می توانید ترافیک زیادی را با کلمات کلیدی دم بلند ایجاد کنید. و پس از مدتی، می‌توانید برای سرفصل‌های بیشتری نیز رتبه‌بندی کنید، زیرا اعتبار شما در دامنه شما افزایش می‌یابد.

با این حال، خوب است توجه داشته باشید که رتبه بندی برای عبارات جستجوی رقابتی همیشه یک استراتژی بلند مدت سئو است. من نمی گویم که نباید اهدافی را برای ورود به 5 برتر گوگل در شرایط رقابتی تعیین کنید. فقط به خودتان زمان بدهید تا به آن اهداف برسید. در عین حال، اهداف سئوی محتوای خود را برای ورود به 5 مورد برتر گوگل با کلمات کلیدی بلندتر و رقابتی کمتر تعیین کنید. شما می توانید در حین تلاش برای رسیدن به هدف نهایی خود، موفقیت ها را جشن بگیرید.

به خواندن ادامه دهید: تحقیق کلیدواژه: راهنمای نهایی »

2. محتوای خود را ارزیابی کنید

یکی دیگر از دلایلی که شما (هنوز) رتبه ای ندارید می تواند این باشد که سایت شما فاقد محتوای عالی و سئو پسند است. یک استراتژی موفق سئو مستلزم تعداد زیادی محتوای با کیفیت است. چند صفحه فروش با محتوای نازک شما را در بین 10 صفحه برتر گوگل قرار نمی دهند. به همین دلیل یکی از بهترین روش ها برای یک استراتژی سئوی محتوای خوب، ترکیب چندین صفحه محتوای عالی و آموزنده است. اگر مقالات و پست های وبلاگ آموزنده، منحصر به فرد و بهینه شده بنویسید، قطعا رتبه شما بهبود خواهد یافت.

بنابراین، محتوای با کیفیت چیست؟ اولین قدم این است که چندین مقاله طولانی یا پست های وبلاگ بنویسید که برای عبارات جستجوی مناسب بهینه شده باشند. فراموش نکنید که دسترسی را در نظر بگیرید! شما می خواهید که همه بتوانند مطالب شما را بخوانند. حتی در شبکه های اجتماعی. و در نهایت، شما باید همیشه محتوای قدیمی خود را به روز کنید. آن را برای بازدیدکنندگان خود مرتبط و اطلاعاتی نگه دارید. نوشتن محتوای سئو دوستانه ممکن است کار زیادی به نظر برسد، اما در دراز مدت نتیجه خواهد داد.

در ادامه بخوانید: چگونه موفقیت استراتژی سئوی محتوای خود را اندازه گیری کنیم »

3. ساختار سایت خود را به روز کنید

دلیل سوم اینکه چرا رتبه خوبی ندارید یا به اندازه ای که می خواهید ترافیک جذب نمی کنید، می تواند به دلیل ساختار سایت شما باشد. اگر وب سایت شما درباره کفش های باله است، احتمالاً مقالات مرتبط زیادی در مورد کفش های باله نوشته اید. این عالی است، اما باید به گوگل بگویید که کدام یک از این مقالات مهم ترین است. در غیر این صورت، در نهایت با محتوای خود در نتایج جستجو رقابت خواهید کرد. که به نوبه خود می تواند منجر به رتبه پایین تر برای همه مقالات شما شود.

بهترین کار این است که ساختار سایت خود را با انتخاب یک رویکرد سنگ بنا بهبود بخشید. تعیین کنید کدام مقاله برای هر موضوع اصلی که در مورد آن می نویسید مهمتر است. پیوند از همه پست های وبلاگ دیگر در مورد آن موضوع به مهم ترین آنها. افزونه Yoast SEO ما دارای چندین ویژگی است که به شما در بهبود ساختار سایت کمک می کند. استفاده از این موارد برای سئوی محتوای شما معجزه می کند!

نتیجه

این که به اهداف خود برسید یا نه مسئله اصلی نیست. شما فقط باید آنها را تنظیم کنید. آنها به استراتژی سئوی شما تمرکز می کنند. حتی اگر نتوانید به آن اهداف برسید، آنها نقطه شروع خوبی هستند و منبع اطلاعاتی ارزشمندی هستند. دریابید که چرا به اهداف خود نرسیدید. سپس، استراتژی سئوی محتوای خود را بهبود بخشید.

به خواندن ادامه دهید: راهنمای نهایی ساختار سایت »

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور