چگونه استارتاپ ها می توانند با دو اهرم رشد MRR دست نیافتنی نتیجه بگیرند

MRR تابلویی است که در آن می توانید عملکرد خود را در مقایسه با سایر شرکت های SaaS رتبه بندی کنید. MRR (یا مشتقات نزدیک مانند نرخ رشد MRR) معیار اصلی است که اکثر شرکت های B2B خود را با آن اندازه گیری می کنند. تنها 5 راه برای افزایش نرخ رشد MRR شرکت شما وجود دارد. هر یک از این پنج اهرم باید دارای یک مالک داخلی باشند که مسئول و مسئول حسابرس معیارهای خاص خود باشد. گسترش و فعال سازی مجدد معمولاً در اکثر سازمانها که متعلق به مدیریت حساب است ، به طور واضح مشخص است. Churn گاهی تفاوت های ظریف تری دارد اما معمولاً متعلق به یک رهبر در موفقیت مشتری است.

تصویر
عکس پروفایل ChartMogul Hacker Noon

ChartMogul

پلت فرم تجزیه و تحلیل اشتراک برای رشد مشاغل SaaS

در یک پست اخیر ، ما به رایج ترین سوالات مردم در مورد MRR پاسخ دادیم. جای تعجب نیست که بسیاری از کسانی که بهترین راه ها را برای توسعه MRR خود در اختیار شرکت های SaaS قرار می دهند. در این مقاله ما دو عنصر رشد MRR را که اغلب زیر رادار پرواز می کنند ، بررسی می کنیم – گسترش و فعال سازی مجدد.

MRR تابلویی است که در آن می توانید عملکرد خود را در مقایسه با سایر شرکت های SaaS رتبه بندی کنید. در حالی که معیارهای دیگری برای درک مشاغل SaaS استفاده می شود ، MRR (یا مشتقات نزدیک مانند نرخ رشد MRR) معیار اصلی است که اکثر شرکت های B2B SaaS ، مدیران عامل آنها و شرکای سرمایه گذار آنها …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور