چگونه از نسخه نمایشی نرم افزار بعدی خود بهترین استفاده را ببرید

هنگام انتخاب یک نرم افزار جدید برای یک سازمان غیرانتفاعی ، شیطان واقعاً در جزئیات است. برای بهترین پاسخ به فرایند نمایشی ، س questionsالات باز بپرسید. از فروشندگان بپرسید که هر چند وقت یکبار ویژگی های جدیدی را به سیستم خود اضافه می کنند و چقدر طول می کشد. اگر فکر می کنید به آموزش سفارشی نیاز دارید ، آن را درخواست کنید ، یا اگر به آن نیاز دارید ، ROI خوبی در سیستم جدید است. شما باید بدانید که آیا سازمان شما دارای ویژگی ها و الزاماتی است مانند سازمان هایی که از نرم افزار راضی هستند.

تصویر
عکس پروفایل TechSoup Hacker Noon

TechSoup

TechSoup سازندگان را با راه حل های فناوری تحول آفرین و مهارت هایی که برای بهبود زندگی در سراسر جهان نیاز دارند ، مجهز می کند.

انتخاب بستر نرم افزاری جدید برای سازمان غیرانتفاعی شما می تواند استرس زیادی را ایجاد کند. اما ، در تجربه من ، یک قسمت از این فرآیند وجود دارد که به ویژه از فناوری های تصادفی غیر انتفاعی عجیب است: فرایند نمایشی. در این پست ، من بیش از هشت س questionsالی را که باید قبل از نسخه ی نمایشی نرم افزار بعدی از فروشنده نرم افزار خود بپرسید ، مطرح خواهم کرد.

تصویر

شما احتمالاً چیزهای زیادی در مورد نیازهای آنها می دانید ، اما اینکه مطمئن شوید از فروشنده همه سوالات درست را پرسیده اید ، موضوعی کاملاً متفاوت است.

استفاده از سوالات باز

چرا روند نمایشی برای CRM جدید (یا هر نرم افزار جدید) بسیار سخت است؟ همه ما نقاط کور داریم و همیشه نمی توان به راحتی با آنها برخورد کرد. و قبل از اینکه این هشت را به اشتراک بگذارم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور