چگونه از تبدیل شدن به قربانی سایبری جلوگیری کنیم

بیش از 1700 نقض امنیتی در شش ماهه اول سال 2021 گزارش شده است. شرکت ها میلیون ها دلار در حملات باج افزارها تنها در سه ماهه اول سال 2021 از دست داده اند. فیشینگ یکی از رایج ترین انواع حملات سایبری است که در آن می توانید تمام داده های خصوصی خود را از دست بدهید. با کلیک روی یک پیوند واحد اگر هیچ سرنخی درباره فیشینگ ندارید اما برای یک شرکت داده محور کار می کنید ، می توانید در آستانه حمله باشید. روی پیوندهای مخرب کلیک نکنید ، از رمزهای عبور قوی استفاده کنید و نرم افزار آنتی ویروس خود را ارتقا دهید.

تصویر
عکس پروفایل Sameed Ajax Hacker Noon

سامید آژاکس

از نوشتن و کمک به جامعه آنلاین برای بازگرداندن حریم خصوصی خود لذت می برد. همچنین ، او 9 تا 5 کار می کند و در فیفا بازی می کند.

طبق گزارش مجله امنیتی ، بیش از 1700 نقض امنیتی در شش ماهه اول سال 2021 گزارش شده است. علاوه بر این ، شرکت ها میلیون ها دلار در حملات باج افزارها تنها در سه ماهه اول سال 2021 از دست داده اند.

این س theال را مطرح می کند ، آیا ما واقعاً در اینترنت ایمن هستیم؟

ممکن است ساعات بیشتری را در اینترنت مرور کنید تا با عزیزانتان با تلفن صحبت کنید.

مهاجمان سایبری از این واقعیت آگاه هستند و هر ترفند کثیف کتاب را امتحان می کنند تا باج افزارها یا حملات مخرب را برای تسخیر اطلاعات خصوصی شما انجام دهند.

با در نظر گرفتن این نکته ، باید از مباحث لازم در مورد ایمنی سایبری که می توانند به حفظ امنیت شما کمک کنند ، آگاه باشید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور