چگونه ابزارهای SEO مناسب Shopify می تواند ترافیک شما را افزایش دهد • Yoast

یکی از راه‌هایی که می‌توانید مشتریان بالقوه بیشتری را به فروشگاه آنلاین خود جلب کنید، استفاده از سئو است. و وقتی می گوییم کارهای زیادی می توانید در مورد سئو انجام دهید، باور کنید. اما شروع و صرف زمان کافی برای آن زمانی که شما یک کسب و کار دارید مشکل است. به همین دلیل استفاده از یک یا چند ابزار می تواند بسیار مفید باشد. در این پست وبلاگ، توضیح خواهیم داد که چگونه ابزارهای Shopify SEO می توانند به افزایش ترافیک شما کمک کنند و برنامه Shopify خودمان چه کاری می تواند برای شما انجام دهد!

هنگامی که فروشگاه آنلاین شما در Shopify میزبانی می شود، خوب است بدانید که این پلتفرم در واقع دارای چند ویژگی داخلی برای SEO است. علاوه بر آن ویژگی های داخلی، Shopify همچنین برنامه هایی را ارائه می دهد که می توانید برای کار بر روی SEO خود نصب کنید. بیایید دریابیم که این ویژگی ها و برنامه های پیش فرض چه کاری می توانند برای شما انجام دهند.

ویژگی های داخلی Shopify SEO

Shopify اهمیت افزایش مخاطبان آنلاین شما و جذب افراد جدید به فروشگاه آنلاین شما را درک می کند. به همین دلیل است که این پلتفرم دارای چند ویژگی داخلی است که به شما در سئوی سایت کمک می کند. یکی، Shopify به طور خودکار یک فایل sitemap.xml و robots.txt برای فروشگاه آنلاین شما تولید می کند. این فایل ها به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کنند تا بفهمند چه محتوایی را می توانند در وب سایت شما بیابند و چه محتوایی را در نتایج جستجو نشان دهند. Shopify همچنین به طور خودکار برچسب های عنوانی را ایجاد می کند که شامل نام فروشگاه شما برای صفحات شما می شود. و برای جلوگیری از ظاهر شدن محتوای تکراری در نتایج جستجو، برچسب‌های متعارف را به صفحات اضافه می‌کند.

علاوه بر ویژگی‌های خودکار ذکر شده در بالا، Shopify به شما این امکان را می‌دهد که چند مورد را ویرایش کنید که به نفع SEO شما باشد. این پلتفرم به شما امکان می دهد URL، برچسب عنوان و توضیحات متا را برای هر محصول، صفحه و پست وبلاگ ویرایش کنید. همچنین می توانید متن جایگزین را به تصاویر خود اضافه کنید. همه این ویژگی ها به موتورهای جستجو کمک می کند تا وب سایت شما و محتوای موجود در آن را درک کنند، که شانس شما را برای نمایش در نتایج جستجوی مخاطبان هدف افزایش می دهد. اطلاعات بیشتر در مورد این ویژگی ها و توصیه های Shopify SEO را در صفحه راهنمای آنها در SEO بخوانید.

اگرچه این ویژگی‌های داخلی یک شروع عالی هستند و مطمئناً می‌توانند شانس شما را برای رتبه‌بندی افزایش دهند، مهم است که بدانید کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد. به عنوان مثال، یک عامل مهم در سئو محتوا، محتوا است. محتوای شما باید به اندازه کافی خوب باشد تا موتورهای جستجو بخواهند آن را به مردم نشان دهند. به همین دلیل است که ما استفاده از ابزار سئو اضافی برای Shopify را توصیه می کنیم.

استخدام کارشناس سئو

یکی از راه‌های کار بر روی سئو، بدون نیاز به انجام این کار، استخدام یک متخصص سئو است. این می‌تواند شخصی باشد که شما به تیم خود اضافه می‌کنید، یا می‌تواند یک شرکت یا شخصی خارجی باشد که ماهانه X ساعت را صرف SEO شما می‌کند. دلیل استخدام یک متخصص سئو این واقعیت است که در کل زمان کمتری برای شما خواهد داشت. ممکن است لازم باشد آنها را از نظر اینکه چه چیزی برای شرکت شما مهم است و رشته شما در چه زمینه ای است راهنمایی کنید و همچنین ارزیابی های تکراری را با هم انجام دهید. اما به غیر از آن، این شخص (یا شرکت) می تواند تمام نوشتن و سایر بهینه سازی ها را برای شما انجام دهد.

مزیت استخدام یک نفر، به جای استخدام یک آژانس، این است که این شخص می تواند تمام وقت و تلاش خود را بر روی وب سایت شما و شناخت محصولات / زمینه شما متمرکز کند. آنها همچنین با فرهنگ شرکت شما و لحن صدایی که می خواهید هنگام خطاب به مخاطبان هدف خود استفاده کنید، آشنا می شوند. برای آنها آسان تر است که در زمینه یا حوزه ای که شما در آن هستید متخصص شوند. اگر تصمیم دارید آژانسی را استخدام کنید، توصیه می کنیم محتوایی را که آنها برای شما ایجاد می کنند مطالعه کنید. اگرچه آنها متخصص سئو هستند، اما شما همچنان در زمینه و محصولات خود متخصص هستید. بنابراین می‌خواهید مطمئن شوید که محتوای وب‌سایت شما همتراز است و دیدگاه‌های شرکت شما را منعکس می‌کند.

نکته جالب در مورد Shopify این است که دارای برنامه های زیادی است که می توانید برای سفارشی کردن وب سایت خود نصب کنید. این بدان معنا نیست که شما باید هر برنامه ای را که به آن توجه می کنید نصب کنید. برای جلوگیری از پف کرده و کند شدن وب سایت خود، در مورد آنچه نیاز دارید، آگاهانه تصمیم بگیرید. ما نصب یک برنامه SEO را توصیه می کنیم. چه بخواهید خودتان روی سئو کار کنید یا شخصی را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد، اپلیکیشن سئوی مناسب می تواند تفاوت را ایجاد کند. به سادگی به apps.shopify.com بروید و “SEO” یا “SEO app” را جستجو کنید تا یک نمای کلی از برنامه های سئوی مختلف برای Shopify داشته باشید.

اسکرین شات از نتایج جستجو برای
نتایج جستجو برای “برنامه SEO” در برنامه های Shopify

البته، هر اپلیکیشن سئو متفاوت است، اما تمرکز اصلی این است که به شما کمک کند تا به آن نتایج جستجو صعود کنید. برخی از آنها کمی بیشتر بر روی یک بخش خاص از SEO (بهینه سازی تصویر fe) متمرکز هستند و برخی دیگر چندین ویژگی را در یک برنامه ارائه می دهند. فقط فهرست برنامه ها را مرور کنید تا متوجه آنها شوید و ببینید کدام یک با نیازهای سئوی شما مطابقت دارد. بسیاری از آنها همچنین با آزمایش‌های رایگان ارائه می‌شوند تا ایده‌ای در مورد آنچه می‌توانید با آن‌ها انجام دهید!

Yoast SEO برای Shopify

یکی از برنامه های SEO که می خواهیم برجسته کنیم، Yoast SEO برای برنامه Shopify است. اکنون، متوجه شده‌ایم که در بحث درباره این برنامه بی‌طرف نیستیم، اما می‌خواهیم بینشی درباره ویژگی‌های آن به شما ارائه دهیم. زیرا Yoast SEO برای Shopify یکی از آن برنامه هایی است که فقط یک ویژگی را برای کمک به شما در سئوی شما ارائه نمی دهد. کار زیادی می کند. به عنوان مثال، اطمینان حاصل می کند که فروشگاه آنلاین شما بسیاری از استانداردهای فنی SEO را رعایت می کند. اما همچنین شما را در ایجاد صفحات محصول عالی و محتوای قابل یافتن که خواندن آن آسان است راهنمایی می کند.

برای کاربران و سئو محتوا بنویسید

Yoast SEO برای Shopify به شما کمک می کند تا صفحات محصول و پست های وبلاگ خود را بهینه کنید. در حین نوشتن بازخورد بلادرنگ به شما می دهد. بازخوردی که بر ایجاد محتوایی متمرکز است که خواندن آن برای بازدیدکنندگان سایت آسان باشد، اما برای موتورهای جستجو مانند Google نیز بهینه شده است. شما به سادگی عبارت کلیدی تمرکزی را که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید پر می کنید، و برنامه نکات آسانی را در مورد بهبود صفحه خود به شما می دهد.

ابزارهای Shopify SEO: Yoast SEO در Shopify تجزیه و تحلیل می کند
تصویری از برنامه Yoast SEO در Shopify هنگام کار بر روی یک پست وبلاگ

رعایت بالاترین استانداردهای فنی

در حالی که تجزیه و تحلیل محتوا به راحتی توضیح داده می شود، اتفاقات بیشتری در زیر سرپوش می افتد. Yoast SEO برای Shopify تنظیمات پیشرفته ای را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد فروشگاه آنلاین خود را مطابق میل خود تنظیم کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از متا تگ‌های ربات برای تعیین اینکه کدام بخش از سایت شما باید توسط موتورهای جستجو ایندکس شود، استفاده کنید. می‌توانید گزینه‌های خروجی پیش‌فرض را برای همه انواع محتوای خود، از مجموعه‌ها گرفته تا پست‌های وبلاگ، تنظیم کنید. این برنامه همچنین ابرداده های مورد نیاز SEO، از جمله نمایش داده های ساختار یافته طرحواره کامل برای سایت شما را خروجی می دهد. این به موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحات و محصولات شما را بهتر درک کنند، که شانس شما را برای به دست آوردن نتایج غنی افزایش می دهد.

و بارهای بیشتر!

علاوه بر تجزیه و تحلیل و تنظیمات فنی، این برنامه به شما امکان می دهد نحوه نمایش صفحات خود را در نتایج جستجو و در رسانه های اجتماعی تغییر دهید. ما همچنین به شما کمک می کنیم فروشگاه آنلاین خود را به ابزارهای وب مستر مانند Google Search Console متصل کنید تا بتوانید اطلاعات بینش مورد نیاز برای بهبود را دریافت کنید. و شما به آکادمی SEO Yoast دسترسی پیدا می کنید که دوره های زیادی را ارائه می دهد که شما را به یک متخصص SEO تبدیل می کند. همین امروز نسخه آزمایشی رایگان خود را شروع کنید و ببینید این برنامه چه کاری می تواند برای شما انجام دهد!

Yoast SEO به شما کمک می کند تا فروشگاه آنلاین خود را رتبه بندی کنید

قفل ویژگی های قدرتمند و خیلی بیشتر برای سایت Shopify شما با برنامه Yoast SEO!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور