چه کسی به صندلی در میز شرکت بلاکچین سازمانی شما نیاز دارد؟

عکس پروفایل نویسنده

@kplکرستن پومالس لانگن برونر

کرستن بنیانگذار و استراتژیست ذینفع است که در بلاکچین و DLT کار می کند

این را تصویر کنید: شما در حال ساخت یک راه حل مبتنی بر بلاکچین هستید که انقلابی در صنعت تجارت شما ایجاد می کند. چند شریک اولیه متعهد شده اند تا به شما در راه حل چند سهامدار شما کمک کنند. با هم ، شما شروع به استخدام سایر بازیکنان صنعت کرده اید که علاقه مند به ذخیره سازی داده ها در بلاکچین و حفظ #Singlesourceoftruth شما هستند. همه چیز در مراحل اولیه قرار دارد ، اما سرانجام به نظر می رسد اثبات کاملی از مفهوم در معرض دید است.

اکنون که چند شریک متعهد به خدمت گرفته اید ، مشتاقانه شروع به کار می کنید طراحی سیستم عامل خود ، توسعه فن آوری شما ، و تعیین حکمرانی شما. گرچه طبیعی است که هنگامی که توجه چند شریک اصلی را جلب کردید ، از انجام برنامه ریزی عجله کنید ، پروژه های موفقیت آمیز بلاکچین به ورودی زودهنگام و فعال گروه نمایندگان ذینفعان نیاز دارند. راه حل شما باید با توجه ذینفعان آینده شما طراحی شود ، نه فقط شرکای اولیه فعلی.

همه ما داستان های ترسناکی از راه حل های Distributed Ledger Technology (DLT) شنیده ایم که تا لحظه تلاش سیستم عامل برای انتقال اثبات مفهوم ، قول درست را می دهد. ذینفعان موسس از …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور