چه چیزی باعث می شود یک استودیوی سرمایه گذاری در ساخت استارت آپ ها بسیار موفق باشد؟

عکس پروفایل نویسنده

@جوگاردنرجو گاردنر

سرمایه گذار ، کارآفرین و بنیانگذار چهار شرکت فناوری: Modasphere ، Surebilling ، VentureDevs و VentureLabs.

همانطور که تعداد فزاینده ای از استودیوهای سرمایه گذاری وارد صحنه کارآفرینی می شوند ، وقت آن است که تجزیه و تحلیل کنیم که چه چیزی این مدل را بسیار رقابتی می کند.

استودیوی سرمایه گذاری ایده جدیدی نیست ، بنابراین محبوبیت ناگهانی آن چیست؟ براساس GSSN ، در طول هفت سال گذشته بیش از 625 درصد رشد در استودیوهای فعال فعال در سراسر اکوسیستم کارآفرینی وجود داشته است. برای مقایسه ، این بدان معنی است که رشد سریع استودیوها نسبت به بودجه ، شتاب دهنده ها و دستگاه های جوجه کشی بیشتر است.

به زبان ساده ، استودیوهای سرمایه گذاری به دلیل موفقیت بسیار موفق ، به حضور پررنگی در بازار مشاغل تبدیل شده اند. به عنوان مثال Idealab را در نظر بگیرید – اولین استودیوی سرمایه گذاری که در سال 1996 تأسیس شد. از 100+ شرکتی که Idealab ایجاد کرده است ، 70٪ موفق بوده اند ، 35٪ از آنها خارج شده اند و 5٪ آنها یک شاخ شده اند. این معیارها در مقایسه با کانال سنتی سرمایه خطرپذیر ، معیارهای کاملاً رقابتی هستند.

با افزایش سود سهام کارآفرینان و سرمایه گذاران که با غول های سیستم عامل و بازوهای نوآوری داخلی آنها رقابت می کنند ، سوابق استودیوی سرمایه گذاری راهی مطمئن و قابل تکرار برای ایجاد استارتاپ های رقابتی ارائه می دهد. به…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور