چقدر ضمانت محصول با فروش بیشتر باعث فروش بیشتر می شود

تصویر
عکس پروفایل استیو کهلر هکر ظهر

@استیوکهلراستیو کهلر

بارگیری تخلیه مغز قبل از حذف برای کلاس 2 ، یک دانش آموز چهارم یک نبوغ است.

چند کودک را می شناسید که آب نبات را دوست ندارند؟ حدس می زنم زیاد نباشد. شمردن آنها از یک طرف احتمالاً امکان پذیر است. بچه های من عاشق غذاهای شیرین هستند. اما آنها همیشه چنین احساسی نداشتند.

دخترم سه ساله بود و پسرم دو ساله بود که برای اولین بار به آنها فرصتی دادیم تا از شیرینی صورتی و آبی نمونه بگیرند. دخترم با دو دست خود را داخل کیسه چسبناک کرد. اما پسرم – او نمی خواست کاری با آن داشته باشد.

وقتی همسرم تکه ای از کرک را به او پیشنهاد داد ، او بینی خود را برگرداند و بسیار سرسختانه امتحان کرد. حتی با خواهرش که به طرز ناگهانی مقادیر زیادی را مصرف می کرد ، این کار را نمی کرد.

این یک “نه” قاطع از او بود

چند دقیقه طول کشید تا پسرم از نزدیک ببیند که ما سه نفر از آبنبات پنبه ای لذت می بریم تا اینکه حتی کوچکترین نمونه را در دست خود بگیرد. به آرامی آن را به دهان خود گذاشت و به سختی طعم آن را گرفت. اما کافی بود. طولی نکشید که آب نبات همه جای او را فرا گرفته بود و هجوم قند کاملاً اثرگذار بود. او دریافته بود که ترسش از این غذای عجیب کاملاً غیرموجه است.

ترس ما از داشتن ضمانت نامه بیش از حد پررنگ محصول نیز غیرقابل توجیه است. ما می ترسیم اگر بیش از حد قول بدهیم ، گرفتار شویم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور