چشم انداز در حال تکامل بازارهای پیش بینی

عکس پروفایل نویسنده

@توتمفیTotemFi

بازار پیش بینی غیر متمرکز و مبتنی بر شرط بندی برای جامعه رمزنگاری

بازارهای پیش بینی ، که به شرکت کنندگان امکان گمانه زنی در مورد نتایج رویدادها را می دهد ، تا زمانی که رویدادهایی برای حدس و گمان وجود داشته است ، وجود داشته است. در قرون وسطی ، بازارهایی برای حدس زدن نتیجه انتخابات پاپ وجود داشت.

در یونان باستان ، ارسطو فیلسوف اولین کسی بود که متوجه شد ، در این شرایط ، گروه ها نسبت به افراد پیش بینی های دقیق تری دارند.

این مفهوم ، معروف به “خرد جمعیت” ، ادعا می کند که گروهها دانش ، تجربه و بینش بیشتری نسبت به افراد دارند و بنابراین به طور متوسط ​​پیش بینی یک گروه دقیق تر از یک حدس است. این ایده توسط اقتصاددانان مدرن مانند فردریش هایک رایج شد و بازارهای پیش بینی سنتی را پشتیبانی می کند که اکنون به شرکت کنندگان اجازه می دهد نتیجه ، به عنوان مثال انتخابات اخیر ایالات متحده را حدس بزنند.

با این وجود ، تعدادی از مشکلات و موانع ورود به این بازارهای سنتی وجود دارد که می تواند از مشارکت افراد جلوگیری کند و همین امر منجر به افزایش علاقه اخیر به بازارهای پیش بینی رمزنگاری شده است. به عنوان مثال ، برای استفاده از چنین بازارهای سنتی به فرد نیاز است تا سطح معینی از اعتماد به …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور