چرا Metaverses روند بزرگ بعدی بعد از NFT ها هستند

تصویر
عکس پروفایل جولیا مگاس هکر ظهر

@جولیا ماگاسجولیا ماگاس

روزنامه نگار فین تک. آثار من توسط Cointelegraph ، Investing ، SeekingAlpha نشان داده شده است.

روندها به طور کلی صنعت رمزنگاری را تحت تأثیر قرار می دهند و جوامع را همراهی می کنند. چنین وضعیتی از سال 2014 رایج بوده است ، زمانی که راه اندازی شبکه اتریوم خبر از ظهور عصر ICO داد. برخی از روندهای جدید همیشه پس از یک وقفه کوتاه مدت جایگزین سایر موارد در دنیای ارزهای رمزنگاری شده می شود.

از نظر تاریخی ، گرایش جدید هرگز از محبوبیت کمتری نسبت به نسل قبلی خود برخوردار نبوده است و حتی اغلب اوقات آن را چندین برابر برتری داده است. ما در حال حاضر شاهد افول روند NFT هستیم زیرا جامعه ارزهای رمزنگاری شده در آستانه پذیرش نوع جدیدی است – metaverse. این روند جدید می تواند اینترنت را برای همیشه تغییر دهد ، و احتمال موفقیت آن بسیار زیاد است.

ICO Hype و مرگ مک آفی

دوران ICO ها در قلب و ذهن شرکت کنندگان در صنعت رمزنگاری به عنوان فرصتی برای کسب درآمد خوب یا از دست دادن مقدار زیادی از آن نامگذاری شده است. با این حال ، اکثر آنها مال خود را از دست دادند ، همانطور که توسط تحلیلگر برجسته The Block Larry Chermak ، که اشاره کرد اظهار داشت حداقل 89 درصد از ICO ها سودده نیستند. فقط شرکت کنندگان در 11 remaining باقی مانده از ICO ها در واقع توانستند هرگونه درآمد کسب کنند. آن زمان دیوانه کننده بود که پروژه ها میلیون ها نفر را به خود جذب می کردند و در حال از بین رفتن بودند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور