چرا Google عنوان صفحه را جایگزین می کند؟

گوگل اطلاعات جدیدی درباره به روز رسانی عنوان صفحه فاش می کند و توضیح می دهد که چرا برخی از عناوین را جایگزین می کند و برخی دیگر را جایگزین نمی کند.

به روزرسانی عنوان صفحه ماه گذشته منتشر شد ، که کمتر از 20 درصد عناوین SERP ها را با متن Google که بیشتر به پرس و جو مربوط می داند جایگزین می کند.

از زمان عرضه اولیه ، گوگل سیستم خود را برای ایجاد عنوان صفحات بیشتر اصلاح کرده و در حال حاضر راهنمای اضافی برای همه دارد.

اطلاعات جدید درباره به روز رسانی عنوان صفحه Google

عناوین اصلی بیشتر استفاده می شود

عناوین اصلی صفحات وب بیشتر پس از اصلاح به روز رسانی عنوان صفحه ، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

عناصر عنوان اصلی در حال حاضر حدود 87 of از مواقع استفاده می شود ، نه 80 when از اولین بار که به روزرسانی آغاز شد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

چرا Google همیشه از عناوین اصلی استفاده نمی کند؟

گوگل در مواردی که صفحه ای را به خوبی توصیف نکند ، عنوان صفحه ای را در SERP جایگزین می کند.

این امر از سال 2012 ادامه داشته است و به روز رسانی اخیر گوگل همه چیز را یک گام جلوتر می برد.

در اینجا چند مثال وجود دارد که به روز رسانی عنوان صفحه Google برای تشخیص و تنظیم برای آنها طراحی شده است:

عناوین نیمه خالی
سیستم جدید گوگل برای شناسایی عناوین نیمه خالی مانند عنوانی که فقط نام سایت را نشان می دهد طراحی شده و با افزودن اطلاعات موجود در جاهای دیگر صفحه ، آن را تنظیم می کند.

عناوین منسوخ شده
عنوان صفحه زمانی منسوخ می شود که از همان صفحه سال به سال برای اطلاعات مکرر استفاده شود ، اما عنوان ثابت بماند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

این نوع تنظیم می تواند به سادگی به روز رسانی عنوان در سال و باقی ماندن بقیه یکسان باشد.

عناوین نادرست
گاهی عناوین به درستی منعکس کننده محتوای یک صفحه نیستند. گوگل صفحاتی را با محتوای پویا با عنصر عنوان مانند موارد زیر ارائه می دهد: حیوانات شکم پر غول پیکر ، خرس عروسکی ، خرس قطبی – نام سایتبه

این نمونه ای از عنوان ثابت برای صفحه ای با محتوا است که به طور پویا تغییر می کند. برخی از این محصولات ممکن است در صفحه ظاهر شوند و برخی دیگر ممکن است ظاهر نشوند.

Google ممکن است آن عنوان را تغییر دهد تا مطالب موجود در صفحه را با دقت بیشتری نشان دهد.

عناوین بشقاب خرد
عناوین Micro-boilerplate به عناصر عنوان boilerplate در زیرمجموعه صفحات درون یک سایت اشاره دارد. سیستم گوگل تشخیص می دهد که این عناوین را شناسایی کرده و آنها را تنظیم می کند.

“یک انجمن بحث آنلاین در مورد برنامه های تلویزیونی در نظر بگیرید. ممکن است مناطقی برای نمایش های مختلف داشته باشد ، و سپس برای هر نمایش ، ممکن است مناطقی برای موضوعات برای فصل های جداگانه داشته باشد.

عناصر عنوان micro-boilerplate در صفحات فصل ظاهر می شود. عناوین شماره فصل را حذف می کنند ، بنابراین مشخص نیست که کدام صفحه برای چه فصلی است. “

این نمونه ای از عنوان صفحه بویلر خرد است:

عنوان صفحه Google به روز شدتصویر از developers.google.com ، سپتامبر 2021.

راهنمایی از گوگل

راهنمای گوگل به صاحبان سایت در مورد اصلاحات مربوط به به روز رسانی عنوان صفحه ، همان چیزی است که در ابتدا راه اندازی شد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

گوگل بیشتر از عناوین اصلی استفاده می کند ، بنابراین بیشتر روی نوشتن عناوین عالی تمرکز کنید و کمتر روی عناوینی که گوگل جایگزین آنها می شود.

در نهایت ، گوگل می افزاید:

“فراتر از این ، مثالهای موجود در این پست را در نظر بگیرید تا بدانید آیا الگوهای مشابهی دارید که می تواند باعث شود سیستم های ما فراتر از عناوین عنوان شما به نظر برسند.

تغییراتی که ما ایجاد کرده ایم تا حد زیادی برای جبران مشکلاتی طراحی شده است که ممکن است سازندگان متوجه نشوند عناوین آنها دارای آن هستند. ایجاد تغییرات ممکن است به اطمینان از استفاده مجدد عنصر عنوان شما کمک کند. این واقعاً ترجیح ماست. “

ممکن است Google پس از این آخرین به روز رسانی ، سیستم عنوان صفحه خود را حتی بیشتر اصلاح کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

منبع: Google Search Central


تصویر ویژه: دنیس دیاتل / شاتر استوک

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور