چرا یک استراتژی اتوماسیون قوی در دوران بهبود همه گیر ضروری است

هنگامی که بیماری همه گیر COVID-19 سال گذشته باعث شد که محل کار به سمت عملیات دورکاری یا ترکیبی حرکت کند ، بسیاری از شرکت ها به دلیل ضرورت تلاش های خودکار خود را افزایش دادند. اکنون که بسیاری از سازمان ها در حال بازگشت به یک مدل محل کار در دفتر هستند یا به شیوه ای با عملیات ترکیبی ادامه می دهند ، زمان آن فرا رسیده است که ارزیابی کنیم این تلاش های اتوماسیون از کجا معنا پیدا کرده است-و با حرکت سازمان ها به سمت کجا (و چگونه) باید به جلو حرکت کنند. تحول دیجیتالی و بهبود همه گیر در همان زمان.

پی بردن به این امر به یک مورد نیاز دارد استراتژی اتوماسیون، واقعیتی که واقعیت های جدید محل کار را در نظر می گیرد و درس های آموخته شده در دوران همه گیری را در بر می گیرد. اما این استراتژی ها همچنین باید کارگرانی را در نظر بگیرند که باید آنها را بعد از یک سال و نیم استرس زا که تغییر کار را افزایش داده و بسیاری از مردم را تحت فشار قرار داده و سوزانده اند ، اجرا کنند.

شرکت ها مجبور شده اند تعداد خود را افزایش دهند اتوماسیون جف آرون ، نایب رئیس بازاریابی سازمانی در شبکه های Juniper ، گفت که فرایندهای تصویب فقط برای اینکه سر خود را در میان چالش های همه گیر بالا نگه دارند. این روند جدید نیست – صنعتی در سراسر جهان نصب و راه اندازی ربات به عنوان مثال ، در طول دهه به طور مداوم در حال افزایش بوده است. اما یک سال پیش ، دفتر ملی تحقیقات اقتصادی پیش بینی کرد که این همه گیری رخ خواهد داد سرعت بخشیدن به اتوماسیون، و در ژانویه سال جاری یک سند کاری صندوق بین المللی پول دریافت که نگرانی ها در مورد اتوماسیون در طول همه گیری جابجایی کارگران ممکن است دراز مدت ایجاد شود.

در حالی که همه گیری تمام نشده است ، واکسیناسیون به این معنی است که بسیاری از سازمان ها در حال برنامه ریزی برای یک حالت عادی جدید هستند ، اگر نه به حالت عادی بازگردند. این برنامه ریزی باید شامل یک استراتژی برای اتوماسیون باشد – استراتژی ای که اطمینان حاصل کند که به طور م effectivelyثر و ایمن اجرا می شود ، به نحوی که کار را در این مدت برای کارکنان راحت تر کند.

فراتر از اتوماسیون به خاطر اتوماسیون

هانسا آینگار ، مدیر ارشد می گوید: “اتوماسیون مدتی است که به این شکل یا شکل دیگری وجود دارد ، بنابراین اینطور نیست که شرکت ها نمی دانند چگونه از آن استفاده کنند ، اما مشکل اغلب استقرار اتفاقی اتفاقی در شرکت است.” تحلیلگر استراتژی فناوری اطلاعات شرکت Omdia.

اتوماسیون به خاطر اتوماسیون راه اشتباه در پیش رو است. با این وجود ، اتوماسیون پتانسیل قابل توجهی برای تغییر عملیات تجاری دارد – و به هر طریقی ، ممکن است در ماهها و سالهای آینده بر شرکت شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، یک بانک کانادا کاغذ کار از ماه مه 2021 مشخص شد که همه گیری ممکن است اتوماسیون را تسریع کند ، به ویژه در مشاغلی که معمولاً توسط زنان با دستمزد و سطح تحصیلات متوسط ​​تا متوسط ​​انجام می شود. و گارتنر در اواخر سال 2020 پیش بینی کرد که امسال شاهد جهش بزرگی خواهیم بود نرم افزار اتوماسیون درآمد

آرون گفت ، با در نظر گرفتن همه اینها ، ارزش یک استراتژی اتوماسیون منسجم مشخص است. با استفاده از یکی ، شرکتها می توانند زمان صرف شده برای کارهای پیش پا افتاده را آزاد کرده ، وصله ها را به موقع تشخیص دهند و سریعتر تیم ها را در برابر بسیاری از عملکردها به حملات احتمالی هشدار دهند. اگر این کار به خوبی انجام شود ، می تواند حجم کار فوری برخی از کارکنان را در هنگام سازگاری با محل کار متفاوت تغییر دهد یا آنها را ساده کند و آنها را برای مشارکت بیشتر در راههای استراتژیک در آینده آزاد کند.

آینگار گفت: واضح ترین زمینه ها برای وارد کردن اتوماسیون به محیط کار ترکیبی/از راه دور در جنبه های عملیاتی است: تأمین ، امنیت/نظارت ، فرآیندهای منابع انسانی مانند پردازش ، فرآیندهای مالی مانند هزینه و اتوماسیون گردش کار.

وی گفت: “این عناصر می توانند به مشاغل کمک کنند تا فرآیندهای خود را ساده کنند ، بار را در بخش فناوری اطلاعات کاهش دهند و منابع رایگان را برای تمرکز بر ارائه مشارکت عالی مشتریان به مشتریان داخلی و خارجی متمرکز کنند.” “ارائه تجربیات برتر باید جام مقدس باشد که تصویب و مقیاس بندی اتوماسیون را در سراسر شرکت هدایت می کند. اتوماسیون باید منابع انسانی را تقویت کرده و آنها را با ابزارهایی برای همکاری ، ارتباط و تعامل تقویت کند. “

تمرکز بر امنیت

همانطور که کارکنان پس از کار از خانه به دفتر می روند ، آماده می شوند تا در درازمدت از راه دور کار کنند یا برای کارهای ترکیبی آماده شوند ، یک استراتژی اتوماسیون خوب باید امنیت را در نظر بگیرد. اینگار گفت ، در طول یک سال گذشته شکست های بزرگی در تأمین امنیت داده های سازمانی رخ داده است.

“طی یک سال گذشته ما شاهد این هستیم که سازمانها با معرفی سریع نرم افزارهای جدید شیوه کار خود را از فناوری اطلاعات به امنیت اطلاعات انتقال می دهند [tools] جاش ریکارد ، مهندس تحقیقات امنیتی در Swimlane ، می گوید که به محیط های خود برای حمایت از کارگران دور افتاده در سراسر جهان می پردازند. ” اتوماسیون هم از این افزایش تقاضا پشتیبانی می کند و هم سرعت پاسخگویی سازمان به تهدیدها را افزایش می دهد ، که تعداد آنها فقط در حال افزایش است.

“اتوماسیون ، به ویژه SOAR [security orchestration, automation and response]، ثابت شده است که نه تنها به فعالیتهای سنتی پاسخ از فیشینگ یا SIEM کمک می کند [Security Information and Event Management] ریکارد گفت ، هشدارها بلکه سایر فرآیندهای تجاری مانند سوار شدن و خارج شدن از کارکنان ، مدیریت رعایت و حتی اقدامات امنیتی فیزیکی.

این امر با تطبیق بنگاه ها با محیط های مختلف کاری ادامه خواهد یافت و مهم است که در تمام مراحل برنامه ریزی شده کار کند – هم برای امنیت کارکنان و هم برای سازمان و جلوگیری از مسائل ناامیدکننده در دسترسی و مجوزها.

مردم خود را فراموش نکنید

با این حال ، در اتوماسیون فرآیندهای سازمانی ، تمرکز باید بر روی آن باقی بماند انسان آینگار گفت که از خدمات استفاده می کند. “با عقب نشینی جهان در حال بهبود ، کسب و کارها اکنون باید رویکرد منسجم تری را در زمینه اتوماسیون اتخاذ کرده و آن را به اهداف بلند مدت پیوند دهند و به جای آنکه به عنوان یک” اصلاح کوتاه مدت “به آن نگاه کنند ، آن را در نقشه راه های جاری پیاده کنند.” او گفت.

به عنوان مثال ، اتوماسیون می تواند با ارائه راه هایی برای مقابله با حجم فزاینده داده هایی که شرکت ها تولید می کنند ، به کارکنان کمک کند. اما این داده ها اغلب در سیلوها وجود دارد. آینگار توضیح داد: “سیستم های مختلف سازمانی اساساً با یکدیگر صحبت نمی کنند ، بنابراین داده ها لزوماً تصویر کاملی از آنچه در مورد تجارت یا مشتری می گذرد ارائه نمی دهد.”

او گفت که سازمان ها باید بر روی حذف این سیلوها و اطمینان از جریان آزاد اطلاعات در زمان واقعی تمرکز کنند تا بینش های واضح تری برای تصمیم گیری در اختیار راه حل های تحلیلی قرار گیرد. با وجود یک استراتژی اتوماسیون قوی ، می توان یک نقشه راه برای مقابله با سیلوهای داده در ابتدا ، سپس حرکت به سمت اتوماسیون داشت که ناراحتی کارکنان را برطرف کرده و فرآیندهای شغلی آنها را ساده می کند.

آرون گفت: “نتیجه نهایی این است که در حالی که همه گیری قطعاً یک عملکرد اجباری برای اتوماسیون و تسریع تحول دیجیتال بود ، نیاز به همه گیری تمام نمی شود.” اگر چیزی باشد ، باید به ما یادآوری شود که اتخاذ فناوری های جدید و ضروری نمی تواند منتظر شرایط اضطراری بماند و در عوض باید قبل از نیاز به آنها اولویت بندی شود. “

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور