چرا پیام کوتاه و جفت شده با Chatbots تغییر دهنده بازی است

عکس پروفایل نویسنده

@تنیکسTelnyx

ارتباطات API ، ساخته شده در یک شبکه خصوصی جهانی.

پیام کوتاه و ربات های چت در ارتباطات B2C به امری عادی تبدیل شده اند. بنابراین ، چه اتفاقی می افتد که این دو را با هم ترکیب کنیم؟

پیامک

سرویس پیام کوتاه (پیام کوتاه) یا پیام کوتاه در زندگی شخصی ما همه گیر شده است و 97٪ از کاربران تلفن های هوشمند به طور منظم از آن برای برقراری ارتباط استفاده می کنند. بنابراین منطقی است که مشاغل همچنین پیام کوتاه برای ارتباط با مشتری اتخاذ کرده اند. 52٪ از رهبران تجارت در آمریکای شمالی می گویند این در حال حاضر یک اختلال عمده در صنعت آنها است و هیچ نشانه ای از توقف این روند به این زودی ها وجود ندارد.

رشد پیامک های تجاری به مشتری (B2C) همچنین با رفتار مشتری پشتیبانی می شود که نشان می دهد 85٪ از مشتریان دریافت پیام های متنی را نسبت به یک تماس تلفنی یا ایمیل ترجیح می دهند ، این امر به تعامل و نرخ باز بودن پیامک کمک می کند.

بات چت

یک فناوری در حال ظهور – که برای بسیاری کمتر از پیام کوتاه آشنا است – که در فضای ارتباطی شتاب گرفته است ، ربات های چت هستند که برنامه های رایانه ای هستند که برای شبیه سازی مکالمه با کاربران انسانی از طریق متن ، گفتار و سایر حرکات طراحی شده اند.

در حالی که کلمه “chatbot” غالباً با “عامل مکالمه” به کار می رود ، chatbots در واقع یک زیر مجموعه از عوامل گفتگو / سیستم های گفتگو است. مانند هر چیز دیگری در دنیای فناوری ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور