چرا و چگونه می توان در این مراحل آسان از CentOS به Oracle Linux 7 انتقال داد

عکس پروفایل نویسنده

@pazypاندرو پازیکااس

مهندس پایگاه داده ، علاقه مندان به فناوری و بلاگر.

از زمانی که Red Hat متعلق به IBM جهت جدید خود را برای CentOS اعلام کرد ، قصد داشتم مقاله ای درباره نحوه تغییر از CentOS به Oracle Linux بنویسم ، من در آخر هفته آخر وقت خود را با اوقات فراغت یافتم حدوداً مستند مراحل مورد نیاز برای مهاجرت از CentOS به Oracle Linux شد.

CentOS چیست؟

CentOS (سیستم عامل شرکت سازمانی) یک توزیع لینوکس بود که یک پلتفرم رایانه ای رایگان و با پشتیبانی جامعه را فراهم می کرد و با منبع بالادستی آن ، Red Hat Enterprise Linux سازگار بود.

در ژانویه 2014 ، CentOS اعلام کرد که در حالی که تحت هیئت مدیره جدید CentOS از RHEL مستقل است ، به Red Hat پیوست. اولین نسخه CentOS در ماه مه 2004 ، با شماره CentOS نسخه 2 ، از RHEL نسخه 2.1AS فورک شد که آخرین نسخه آن CentOS 8 است که در 24 سپتامبر 2019 منتشر شد.

چرا سوئیچ؟

در دسامبر سال گذشته ، ردهت اعلام کرد که در دسترس بودن CentOS جنبه تجاری تجارت آن با CentOS را تضعیف می کند و به CentOS Stream تبدیل می شود ، که یک پیش نمایش توسعه از آنچه به زودی در Red Hat Enterprise Linux منتشر می شود ، با تمرکز بر جزئی بعدی است. رهایی. Fedora ، توزیع دیگری که توسط Red Hat نگهداری می شود ، بیشتر …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور