بازار چین همیشه برای شرکت های غربی و اروپایی یک مهره سخت بوده است. احتمال آوردن یک شرکت موفق EdTech به اینجا بسیار اندک است زیرا این بازار در چین قبلاً توسط بازیکنان محلی اشغال شده است. تفاوت های ظریف زیادی در چین وجود دارد که برای بازاریابان غربی واضح نیست، بنابراین ما شروع به تلاش برای گسترش به بازارهای مختلف از جمله چین کردیم. این نشانه نتایج اولیه و بازده گسترش استارتاپ ما به چین است.
گسترش به یک بازار جدید همیشه یک خطر است، به خصوص اگر جایگاه شما در این بازار در حال حاضر یک اقیانوس سرخ است و خود بازار با بازارهایی که قبلاً بر آن تسلط داشتید بسیار متفاوت است.
بازار چین همیشه برای شرکت های غربی و اروپایی یک مهره سخت بوده است. احتمال آوردن یک شرکت موفق EdTech به اینجا بسیار اندک است زیرا این بازار در چین قبلاً توسط بازیکنان محلی اشغال شده است.
علاوه بر این، تفاوت های ظریف زیادی در چین وجود دارد که برای بازاریابان غربی آشکار نیست. ما همیشه دوست داشتیم با چالشها روبرو شویم، بنابراین شروع کردیم به تلاش برای گسترش به بازارهای مختلف از جمله چینیها. در این مقاله، نحوه انجام این کار را با شما به اشتراک خواهم گذاشت.