چرا وب سایت های تجارت الکترونیکی برنامه های موبایل را به صورت خرده فروشی تطبیق می دهند

عکس پروفایل نویسنده

@رااکیبرااکیب پاتان

یک بازاریاب محتوا در Salesmate که قصد دارد بینش کاملی در مورد روندهای مختلف فناوری و فرآیندهای بازاریابی ارائه دهد.

این که آیا شما صاحب مشاغل خرده فروشی موجود هستید یا قصد راه اندازی یک شرکت نوپا را دارید ، اما هنگامی که تصمیم می گیرید وارد این صنعت تجارت الکترونیک خیره کننده شوید ، احتمالاً بین انتخاب وب سایت تجارت الکترونیک یا برنامه تلفن همراه سردرگم خواهید شد.

این نمودار ارسال شده توسط هوش راکوتان به وضوح رشد نمایی بازار تجارت الکترونیکی را در میان بیماری همه گیر Covid-19 نشان می دهد.

با افزایش سریع استفاده از تلفن های همراه ، این بحث وب سایت تجارت الکترونیک در مقابل برنامه های تلفن همراه پدیدار شده است و بسیاری از صاحبان مشاغل به سختی می توانند اوج بگیرند و در حالی که یک تصمیم راسخ می گیرند ، گیر بیفتند.

این تصمیم ضروری به ویژه پس از تجزیه و تحلیل پارامترهای مختلف و رویکردهای داده محور جمعی گرفته می شود. علاوه بر این ، وجود دارد جوانب مثبت منفی در هر طرف ، ما قصد داریم توضیح دهیم که چرا وب سایت تجارت الکترونیکی به دلیل 5 دلیل مهم ، عملکرد برنامه موبایل را به طور واضح پشت سر می گذارد: –

1) بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

اگر وب سایت تجارت الکترونیکی شما در برخی از کلمات کلیدی محبوب مورد نظر رتبه بندی شده باشد ، مشتریان شما می توانند شما را از راه های عظیم پیدا کنند. بازدید بیشتر وب سایت به معنای افزایش آگاهی از برند و در نهایت منجر به تبدیل زیاد است.

از طرف دیگر ، SEO را نمی توان در برنامه های تلفن همراه تجارت الکترونیکی انجام داد. تنها …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور