چرا همه به خاطر NFT دیوانه شده اند؟

عکس پروفایل Dmytro Volkov Hacker Noon

@dmytrovolkovدمیترو ولکوف

Dmytro Volkov ، CTO صرافی ارز رمزنگاری شده بین المللی CEX.IO.

NFT مخفف کلمه “non-fungible token” است – به این معنی که هر یک از این موارد منحصر به فرد و یک نوع است. نماد را نمی توان با دیگری جایگزین کرد ، این همان چیزی است که NFT را با مثلاً سکه های مستقیم BTC متفاوت می کند.

NFT ها برای علامت گذاری کالاهای دیجیتالی با هدف کسب درآمد از آنها استفاده می شود. این به معنای ایجاد یک گواهی مالکیت دیجیتال بر روی یک شی است ، که پس از آن می تواند آزادانه فروخته یا خریداری شود.

این منحصر به فرد از این واقعیت ناشی می شود که هر یک از مطالب به یک رمز NFT متصل می شوند و در یک قرارداد هوشمند ذخیره می شوند – به عنوان مثال ، در بلاک چین Ethereum. به این ترتیب ، گرچه ممکن است شخص دیگری نسخه هایی از همان محتوا را در اختیار داشته باشد ، اما فقط یک نفر می تواند صاحب رمز مشخصی باشد که مالکیت قطعه اصلی را ثابت می کند.

با توجه به ماهیت منحصر به فرد آنها ، تقاضای NFT کمتر به بازار ارزهای رمزپایه و بیشتر به تقاضای خلاقیت های مجازی بستگی دارد. اینترنت اشیا I (Internet of Things) نیز ممکن است در اینجا به منبع اضافی تقاضا تبدیل شود. با توجه به اینکه در عصری زندگی می کنیم که تأثیر واقعیت مجازی دائماً در حال افزایش است ، انتظار می رود NFT ها هرچه جلوتر می روند محبوبیت بیشتری کسب کنند.

NFT برای اولین بار در زمینه بازی به رسمیت شناخته شد – به ویژه ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور