چرا مردم در دسترس بودن بالا را دوست دارند و چگونه می توان آن را به دست آورد

عکس پروفایل نویسنده

رایانش ابری امروزه به عنوان یک فناوری نوین ظهور کرده است. امروزه هر شرکتی یک شرکت نرم افزاری است و بدیهی است که هیچ شرکتی نمی تواند بدون استفاده از قدرت رایانش ابری خدمات ارائه دهد. این ابر به عنوان یک لایه مفهومی در اینترنت دیده می شود که باعث شفافیت تمام منابع نرم افزاری و سخت افزاری موجود می شود و از طریق یک رابط کاملاً مشخص قابل دسترسی است.

از آنجا که شرکت ها به طور فزاینده ای به این سرویس های رایانش ابری اعتماد می کنند تا هر زمان که مشتریانشان به آنها نیاز دارند ، همیشه پایدار و قابل دسترسی باشند ، توقف خدمات و برنامه ها بسیار غیرقابل قبول است. در این مقاله ، ما در مورد مفاهیم مربوط به در دسترس بودن بالا (HA) ، آنچه در آن است ، نحوه کارکرد و چگونگی استفاده شرکتها از این موضوع بحث خواهیم کرد.

در دسترس بودن بالا (HA) چیست؟

منبع تصویر: شبکه های Avi

هنگامی که نوبت به اندازه گیری در دسترس بودن رایانش ابری می رسد ، فاکتورهای مختلفی به تصویر می آیند – زمان بازیابی ، دوره های برنامه ریزی شده و برنامه ریزی نشده برای تعمیر و نگهداری ، بارهای پیش بینی نشده ، افزایش استفاده و غیره. از این رو ، در دسترس بودن به عنوان یک کل به عنوان درصدی از زمان کار تعیین شده توسط سطح خدمات بیان می شود توافقات (SLA). HA ایده هر زمان و هر مکان دسترسی به خدمات را در بر می گیرد. این عملکرد عملیاتی سطح بالا را برای یک دوره معین بدون هیچ گونه قطعی یا خرابی اطمینان می دهد.

که در…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور